بازگشت قهرمان دوچرخه سواری پس از خداحافظی پر ماجرا

به گزارش وبلاگ معین، چند وقت پیش به علت نبود امکانات از دنیای حرفه ای خداحافظی کردم و اکنون دوباره قصد دارم به دوچرخه سواری برگردم.

بازگشت قهرمان دوچرخه سواری پس از خداحافظی پر ماجرا

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ معین، علی اصغر موسی زاده ملی پوش پیشین دوچرخه سواری ایران سال گذشته دوچرخه سواری را کنار گذاشت و آخرین مسابقه بین المللی که او شرکت نموده بود بازی های کشورهای اسلامی بود.

پس از آن این رکابزن آبان سال پیش خاطرنشان کرد به علت مسائل مالی مجبورم به این است دوچرخه اش را بفروشد و چاره ای جز کنار گذاشتن ورزش حرفه ای ندارد. اما اکنون این رکابزن اکنون خاطرنشان کرد که یک فوتبالیست اردبیلی حامی او شده و قرار است مجدد به دوچرخه سواری برگردد.

موسی زاده در این مورد گفت: چند وقت پیش به علت نبود امکانات و تورم از دنیای حرفه ای خداحافظی کردم و اکنون با اسپانسری هادی شفیعی از فوتبالیست های اردبیل دوباره قصد دارم به دوچرخه سواری برگردم.

وی ادامه داد: امیدوارم فصل آینده ای که می خواهم به دوران حرفه ای دوچرخه سواری بازگردم فصل خوبی را آغاز نموده باشم. خداراشکر سطح بدنم خوب است و روزی دو نوبت تمرین دارم.

وی در خصوص آینده دوچرخه سواری گفت: ریاست فدارسیون که سال پیش مشخص شد چون هشت ماه بود کلا در فضای ورزش نبودم نمی توانم چیزی بگویم هر چند هاشم اسدی شخصی کار بلد است و مطمئنا با برنامه ریزی چند ساله می توان کارهای بزرگی انجام داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازگشت قهرمان دوچرخه سواری پس از خداحافظی پر ماجرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت قهرمان دوچرخه سواری پس از خداحافظی پر ماجرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید