کوشش ذوب آهن برای 3 بر صفر شدن بازی با استقلال؛ تخلف آبی ها؟

به گزارش وبلاگ معین، خبرنگاران: استقلال در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر پیروز شد با یک گل از سد ذوب آهن عبور کند و همچنان به یکه تازی اش در جدول ادامه دهد. پیروزی نو آبی ها، استقلال را 41 امتیازی نموده و با اختلاف 3 امتیاز نسبت به پرسپولیس در صدر جدول نگه داشته است.

کوشش ذوب آهن برای 3 بر صفر شدن بازی با استقلال؛ تخلف آبی ها؟

به گزارش وبلاگ معین، این بازی درحالی به سود شاگردان فرهاد مجیدی به انتها رسید که حالا ذوبی ها به شدت در پی اثبات تخلف این باشگاه در این بازی هستند. ماجرا مربوط به استفاده استقلال از صالح حردانی و عزیزبک آمانوف، به عنوان دو خرید تازه، در این بازی است. ذوب آهن اعتقاد دارد که ثبت قرارداد این 2 بازیکن با توجه به آنکه استقلال شاکی دارد، تخلف است و استفاده از این بازیکنان در این بازی، موجب 3 بر صفر شدن نتیجه این ملاقات می گردد. این مسئله ای است که ایلنا هم به آن پرداخته و نوشته مسئولان ذوب آهن نسبت به حضور این دو بازیکن حساس شده و پیگیر شرایط این دو نفر است تا در صورتی که برخلاف قوانین صورت گرفته باشد از باشگاه استقلال به کمیته انضباطی شکایت کند.

پیش از بازی استقلال با ذوب آهن فرشید باقری، هافبک سابق آبی های تهران، در صحبت هایی اعلام نموده بود که رضایتش جلب نشده و بازی دادن به دو بازیکن استقلال خلاف قوانین است و اگر این اتفاق رخ دهد حتما از باشگاه استقلال شکایت می نماید.

منبع: فرارو

به "کوشش ذوب آهن برای 3 بر صفر شدن بازی با استقلال؛ تخلف آبی ها؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش ذوب آهن برای 3 بر صفر شدن بازی با استقلال؛ تخلف آبی ها؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید