حراج میکرو اتومبیل قدیمی به وسیله شرکت F.M.R

به گزارش وبلاگ معین، شرکت F.M.R یکی از سریع ترین میکرو اتومبیل های موجود با طراحی عجیب که متعلق به 60 سال پیش بود را به حراج گذاشت.

حراج میکرو اتومبیل قدیمی به وسیله شرکت F.M.R

به گزارش خبرنگار ، دنیای اتومبیل امروز تحت سلطه کراس اوور های بزرگ، SUV ها و کامیونت ها است. مقررات ایمنی سختگیرانه و خواهان مصرف کنندگان رشد وسایل نقلیه را پیش برده است. شصت سال پیش، خودرو F.M.R. TG 500، یکی از سریع ترین میکرو اتومبیل های موجود را ارائه داده است. طراحی عجیب و غریب و جمع و جور این خودرو، آن را به یک چرخش دهنده تبدیل می نماید و در حین حراج می تواند متعلق به شما باشد، گرچه مقرون به صرفه نخواهد بود.

خودرو TG 500، با نام مستعار ببر، سال ها در اوج فراوری ماشین های میکرو شرکت F.M.R بود. پایه و اساس این میکرو خودرو مونوکوک Messerschmitt KR 200 بوده که یک میکرو اتومبیل سه چرخ از سازنده سابق هواپیما است و شرکت F.M.R برای ثبات بهتر چرخ چهارم را اضافه نمود. این شرکت بعلاوه ترمز ها چراغ های جلو و عقب بزرگتر و بازو های تعلیق جلو بزرگتر را اضافه نمود.

اصطلاح سریعترین خودرو در اینجا نسبی است، زیرا هنوز برای رسیدن به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) مدت زمان طولانی برای میکرو اتومبیل پرش بلندی لازم داشت. گرچه 28 ثانیه طول می کشید و هرچند که حداکثر سرعت آن 78 مایل در ساعت (125 کیلومتر در ساعت) است. موتور 494 سانتیمتر مکعبی، دو زمانه و دو سیلندر فقط 20.5 اسب بخار نیرو (15.3 کیلووات) فراوری می نماید. این در مقایسه با وسایل نقلیه امروزی ناچیز است، اما در آن موقع این برای ماشین کوچک بسیار زیاد بود. شرکت F.M.R حتی آن را با یک گیربکس چهار سرعته دستی با دنده عقب جفت کرد.

این میکرو ماشین دو جایگاه مجهز به آینه های نمای جانبی دوتایی، پنجره های کشویی و سقف حباب شیشه ای است. این خودرو بعلاوه دارای چرخش هایی مانند فرمان به سبک هواپیما و قفسه صندوق عقب است که برای یک چمدان دستی کاملاً مناسب به نظر می رسد. این ماشین برای فروش به وسیله RM Sothebys ساخته شده است و خانه حراج TG 500 را با ارزش 125، 000 تا 165، 000 $ تخمین زده است. این ها رقم بزرگی برای چنین ماشین کوچکی هستند. RM معتقد است این یکی از 150 بازمانده شناخته شده است که می تواند این قیمت را افزایش دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حراج میکرو اتومبیل قدیمی به وسیله شرکت F.M.R" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حراج میکرو اتومبیل قدیمی به وسیله شرکت F.M.R"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید