رمز و راز ماشین مشهور ساخت ترکیه ، عکس

به گزارش وبلاگ معین، یکی از تولیدات معروف کشور ترکیه، پوشاک آن است.پس از این صنعت، خودروسازی ترکیه جزو مهم ترینصنایع این کشور به شمار میرود.

رمز و راز ماشین مشهور ساخت ترکیه ، عکس

امیرمسعود عابدینی: ترکیه سابقه نسبتا طولانی در مونتاژ خودرو دارد.خودروسازان مهمی مثل فیات، رنو، هیوندای، هوندا، تویوتا، فورد و داچیا و... در این کشور کارخانه فراوری خودرو دارند.

ترکیه با تکیه بر تجربه مونتاژ خودروهای برندهای مهم و بعلاوه صادرات آنها، توانست اولین خودروی ملی خود به نام توگ T10X را فراوری کند. 29 میلیارد دلار حاصل صادرات خودروهای مونتاژی ترکیه به کشورهای دیگر است.

از اتفاقاتی که به فراوری خودروی ملی ترکیه یاری کرد، همکاری پایدار با انجمن های مهم ساخت خودرو بود.برای مثال انجمن طراحی معتبر پینین فارینا برای طراحی خودروی T10X و بعلاوه سایر خودروهای این شرکت، با کمپانی توگ ترکیه همکاری نموده است.

تا 2030 قرار است 3 مدل دیگر به سبد محصولات توگ اضافه گردد.استقبال مردم ترکیه از خودروی ملی کشورشان هم قابل توجه است.با وجود قیمت پایه تقریبا 50 هزار دلاری، که نسبت به خودروهای دیگر چندان مقرون به صرفه نیست، 144 هزار نفر برای ثبت سفارش این خودرو اقدام کردند.

خریدن توگ T10X به وسیله اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، و بعلاوه روسای جمهور دیگر، حس اطمینان را به مردم ترکیه القا می نماید.

توگ در سال 2023 قرار است 20 هزار دستگاه از شاسی بلند T10X را بسازد.

درباره خودروی توگ در گزارش این ماشین اتومات هیبریدی هدیه ویژه اردوغان به الهام علی اف! بیشتر بخوانید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "رمز و راز ماشین مشهور ساخت ترکیه ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمز و راز ماشین مشهور ساخت ترکیه ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید