نسخه پنجم Midjourney تصاویر بسیار واقعی ایجاد می نماید و حتی دیگر مشکل به تصویر کشیدن دست ها را هم ندارد

به گزارش وبلاگ معین، نسخه پنجم Midjurney این هفته، جدیدترین مدل از مولد تصویر تحسین شده هوش مصنوعی را در اختیار ما گذاشت و خبر خوب این است که حالا انسان ها در تصاویر ایجاد شده با آن پنج انگشت دارند!

نسخه پنجم Midjourney تصاویر بسیار واقعی ایجاد می نماید و حتی دیگر مشکل به تصویر کشیدن دست ها را هم ندارد

علاقه مندان قبلاً مهارت فراوریکنندگان متن به تصویر را به نمایش گذاشته اند. با این حال، در حال حاضر نسخه تازه فقط برای مشتریان پولی در دسترس است.

جولی ویلند، طراح گرافیک، بعضی از خلاقیت های عکاسی شگفت انگیز خود را که با Midjourney نسخه پنجم فراوری شده اند، به اشتراک گذاشته است.

ویلند می گوید: آخرین نسخه Midjourney هم فوق العاده ترسناک و هم بسیار مجذوب کننده است. توانایی آن در بازآفرینی جزئیات و بافت های پیچیده، مانند بافت واقعی پوست / ویژگی های صورت و نور، بی نظیر است.

این دوره پساعکاسی، یا آن طور که ترجیح داده می گردد گفته گردد: سینتوگرافی synthography، نشان دهنده انتها عکاسی سنتی نیست، بلکه یک ابزار پیشرفته و تازه در جعبه ابزار هنرمندان و عکاسان است.

این ابزار می تواند ایده های تازهی را باعث گردد و تخیل را فراتر از آنچه قبلاً ممکن بود توسعه دهد. در نهایت، نتیجه نهایی و تأثیر عاطفی آن چیزی است که در هر دو رسانه عکاسی سنتی و هوشمند مهم تر از ابزار است.

نیک سنت پیر خالق تصویر هوش مصنوعی مجموعه ای از تصاویر خارق العاده از نسخه 5 را منتشر نموده است که هر روز به عنوان عکس های واقعی نزدیک تر می شوند.

تصویری از گروهی از زنان در نگاه اول به نظر می رسد که به دست یک عکاس گرفته شده است.نسخه تازه به وضوح پیشرفت داشته است.

آخرین نسخهMidjurney دارای محدوده سبکی بسیار گسترده تری است و به درخواست پاسخگوتر است و تنوع گسترده ای از خروجی ها را ارائه می دهد. نکته کلیدی این است که شما باید سعی کنید متن طولانی تر و واضح تری درباره آنچه می خواهید بنویسید.

هولز هشدار می دهد که Midjourney تازه می تواند تصاویر واقعی تر از هر چیزی که قبلا منتشر نموده ایم ایجاد کند. بنابراین، این شرکت تعداد ناظران را افزایش داده است و استانداردهای جامعه ما را با سختگیری بیشتر اعمال خواهد شد.

منبع: یک پزشک

به "نسخه پنجم Midjourney تصاویر بسیار واقعی ایجاد می نماید و حتی دیگر مشکل به تصویر کشیدن دست ها را هم ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه پنجم Midjourney تصاویر بسیار واقعی ایجاد می نماید و حتی دیگر مشکل به تصویر کشیدن دست ها را هم ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید