آزمون آنلاین تنها ملاک ارزیابی میزان یادگیری نیست

به گزارش وبلاگ معین، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: آزمون آنلاین تنها ملاک ارزیابی میزان یادگیری و معدل انتها سال در دانش آموزان نیست.

آزمون آنلاین تنها ملاک ارزیابی میزان یادگیری نیست

به گزارش وبلاگ معین یکی از راه های ارزیابی و سنجش میزان یادگیری دانش آموزان در طول سال تحصیلی برگزاری آزمون های کتبی و عملی در مدارس است، شیوع کرونا ویروس در کشور موجب تعطیلی سه ماهه مدارس در سطح کشور و برگزاری کلاس ها به صورت مجازی شد.

برگزاری آزمون انلاین یکی دیگر از اقدامات آموزش و پرورش برای جلوگیری از انتشار این ویروس در این ایام است، اما به نظر می رسد برگزاری آزمون آنلاین نمی تواند میزان دقیق یادگیری در دانش آموزان را بسنجد، این موضوع را از مسئولان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری جویا شدیم.

فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با وبلاگ معین در مورد نحوه ارزیابی دانش آموزان در انتها سال تحصیلی 98-99، اظهار کرد: آزمون آنلاین تنها ملاک ارزیابی میزان یادگیری و معدل انتها سال در دانش آموزان نیست.

وی اضافه کرد: حدودا 5 پروژه برای ارزیابی دانش آموزان توسط معلمان طراحی می گردد، ممکن است تعداد این پروژه ها کمتر یا بیش تر نیز باشد.

قائدامینی با بیان اینکه نمره مستمر و انتها ترم نیمسال اول در معدل انتهای تأثیرگذار است، گفت: شناخت معلم از دانش آموز، حضور و غیاب در کلاس های آنلاین، فعالیت در موضعات پژوهشی و ارتباط با معلم در زمان تعطیلی مدارس نیز در نمره انتهای تأثیرگذار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آزمون آنلاین تنها ملاک ارزیابی میزان یادگیری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون آنلاین تنها ملاک ارزیابی میزان یادگیری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید