این 7 زوج مشهور، بعد از جدایی هم رابطه محبت آمیز ای با یکدیگر دارند

به گزارش وبلاگ معین، برخی سلبریتی ها هم بعد از جدایی دیگر هیچ ارتباطی با شریک زندگی سابق خود ندارد، اما برخی حتی بعد از جدایی رابطه نزدیک تری باهم پیدا می نمایند. کنار گذاشتن تفاوت ها و قرار گرفتن در کنار هم برای حفظ یک ارتباط ویژه چیزی است که زوج های سابق می توانند قدردان آن باشند، به خصوص اگر فرزندی هم از یکدیگر داشته باشند.

این 7 زوج مشهور، بعد از جدایی هم رابطه محبت آمیز ای با یکدیگر دارند

داشتن یک رابطه خوب با شریک زندگی سابق خود اصلاً کار ساده ای نیست، چه برسد به آنکه دوستان نزدیک همدیگر هم باقی بمانید. بر اساس تحقیقات، داشتن یک رابطه محبت آمیز با شریک زندگی سابق خود به دلیل اطمینان و اعتمادی که در چنین رابطه ای می تواند وجود داشته باشد، احتمال دستیابی به نتایج مثبت را بیشتر می نماید.

وقتی کسی را از نزدیک می شناسید، به او اعتماد و برای برخورداری از حمایت عاطفی و یاری روی او حساب می کنید. روابطه محبت آمیز ای که از میل به کنار هم بودن در اوقات سخت زندگی به وجود می آیند، خالصانه هستند. اگر چنین رابطه ای میان شما و شریک زندگی سابق تان وجود داشته باشد، بعید است که این رابطه دوستی برایتان مشکل ساز گردد.

برخی سلبریتی ها هم بعد از جدایی دیگر هیچ ارتباطی با شریک زندگی سابق خود ندارد، اما برخی حتی بعد از جدایی رابطه نزدیک تری باهم پیدا می نمایند. کنار گذاشتن تفاوت ها و قرار گرفتن در کنار هم برای حفظ یک ارتباط ویژه چیزی است که زوج های سابق می توانند قدردان آن باشند، به خصوص اگر فرزندی هم از یکدیگر داشته باشند.

مونیکا بلوچی و ونسان کسل

مونیکا بلوچی و ونسان کسل در سال 1995 هنگام بازی در فیلم آپارتمان (The Apartment) در اولین نگاه به یکدیگر دل باختند. ثمره این عشق گرچه 2 فرزند بود، اما داستان عاشقانه آن ها در سال 2013 به سرانجام رسید. بلوچی درباره خود و کسل گفته: تا ابد میان مان عشق خواهد بود. حتی اگر راه مان از همدیگر جدا گردد، ونسان و من تا همواره کنار هم خواهیم بود.

بلوچی بعلاوه گفته: ما تا ابد با احترام و احساساتی واقعی همدیگر را دوست خواهیم داشت. جدایی مان هم همینطور بود. اصلاً جدایی ای با دعوا و کشمکش نبود و مسأله پنهانی وجود نداشت که لازم به فاش شدن آن باشد. عشق از بین نمی رود، تغییر می نماید. خیلی چیز ها تغییر می نماید، اما خانواده ما تا ابد همانطور باقی خواهد ماند.

هایدی کلوم و سیل

هایدی کلوم و سیل اولین بار در سال 2004 در سالن انتظار یک هتل با همدیگر آشنا شدند. وقتی برای اولین بار با یکدیگر چشم در چشم شدند، فوراً جذب همدیگر شدند. سیل درباره آشنایی شان گفته بود: آن مهربانی ِ در لبخندش بود که باعث شد احساس کنم کسی به این زیبایی ندیده ام. با این حال، آن ها در سال 2012 به زندگی مشترک 7 ساله خود که آن را مملوء از عشق، وفادارانه و شاد توصیف کردند، سرانجام دادند و از آن موقع دوست یکدیگر بوده اند.

کلوم و سیل در مسابقه استعدادیابی Americas Got Talent با همدیگر به عنوان داور حضور پیدا کردند و از این همکاری ابراز خوشحالی هم کردند. کلوم حتی این ایده را مطرح نموده بود که سیل به همراه بچه ها مشترک شان در این برنامه حضور پیدا کند.

کریس پرت و آنا فاریس

کریس پرت و آنا فاریس در سال 2009 باهم ازدواج کردند و در سال 2018 از یکدیگر جدا شدند، اما علیرغم سرانجام یافتن زندگی مشترک شان، دوستی آن ها کماکان ادامه داشته است. فاریس در اینباره گفته: خانواده هایمان به هم نزدیک تر شده اند و این موضوع ارزش زیادی برایم دارد. آن ها بسیار مراقبم هستند و من هم دوست دارم که مراقب آن ها باشم.

فاریس حتی از هواداران همسر فعلی شریک زندگی سابقش، کاترین شوارتزنگر، دختر آرنولد شوارتزنگر است و او را زنی فوق العاده توصیف نموده و از نحوه رفتار او با پسرش تمجید نموده است. فاریس حتی نامزدی پرت را تبریک گفته و برای او و شوارتزنگر ابراز خوشحالی نموده بود.

هیلاری داف و مایک کومری

هیلاری داف وقتی با مایک کامری آشنا شد تنها 19 سال داشت و آن ها در سال 2010 زمانی که داف 22 ساله بود، با یکدیگر ازدواج کردند. او درباره ازدواج خود گفته بود: وقتی تصمیم گرفتیم باهم ازدواج کنیم، کاملاً احساس آمادگی می کردم. از 12 سالگی مثل یک آدم بزرگسال کار نموده ام، بنابراین ازدواج کردنم در 22 سالگی آنقدر ها چیز عجیبی نیست. داف پس از جدایی اش از کومری گفت: جدایی اتفاق خیلی بزرگی است و باید خیلی چیز ها مثل مسأله بچه را در موردش در نظر گرفت.

دمی مور و بروس ویلیس

دمی مور و بروس ویلیس در سال 2000 به ازدواج خود سرانجام دادند، اما دوستی آن ها سر جای خود باقی ماند و آن ها بچه ها خود را به همراه یکدیگر بزرگ کردند. ویلیس در اینباره گفته: من هنوز هم دمی را دوست دارم. ما رابطه خیلی نزدیکی باهم داریم. از هم سه بچه داریم که کماکان آن ها را باهم بزرگ خواهیم کرد و احتمالاً حالا هم باهم به همان نزدیکی قبل هستیم.

ویلیس و مور باهم در کنار بچه ها شان وقت می گذرانند. ویلیس در اینباره گفته: دمی و من تصمیم گرفتیم بچه هایمان را در اولویت بگذاریم و خیلی خوش شانس هستیم که به همه مان کنار هم خوش می گذرد. مور هم گفته او و ویلیس بیشتر از آنچه پیش از جدایی شان بود، به همدیگر احساس نزدیکی می نمایند.

نینا دوبرو و ایان سامرهالدر

بازیگران سریال پربیننده خاطرات خون آشام، ایان سامرهالدر و نینا دوبرو در سال 2010 با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند، رابطه ای که در سال 2013 به سرانجام رسید. دلیل جدایی آن ها روشن نیست، اما دوبرو گفته: من خیلی جوان هستم. یک زن شاغل و بسیار باانگیزه هستم؛ و چیز هایی زیادی هست که باید قبل از ازدواج و بچه دار شدن، به دست شان بیاورم.

با این حال، رابطه آن ها همانطور که آغاز شده بود ادامه پیدا کرد، یعنی به شکلی محبت آمیز. آن ها کماکان دوست خوب یکدیگر باقی ماندند و با یکدیگر همکاری هایی هم داشته اند؛ و گرچه بعد ها با افراد دیگری وارد رابطه عاشقانه شدند، اما کماکان با یکدیگر در ارتباط هستند.

گوئینت پالترو و کریس مارتین

گوئینت پالترو و کریس مارتین در سال 2002 در پشت صحنه یکی از کنسرت های گروه موسیقی کلدپلی با یکدیگر آشنا شدند. آن ها از یکدیگر صاحب 2 فرزند شدند و پالترو معتقد است: تقدیر این بود که ما باهم باشیم و از هم بچه دار شویم، ولی رابطه ما به عنوان دوست و پدر و مادر بچه هایمان و خانواده همدیگر بهتر است.

پالترو و مارتین حتی پیش از اعلام رسمی جدایی شان به همراه بچه ها خود برای تعطیلات به باهاما سفر کردند. مارتین درباره جدایی اش از پالترو گفته: عشق زیادی بین ما هست و هیچ رسوایی ای در کار نیست. پالترو نیز با همه دشواری های مقوله جدایی معتقد است که او و مارتین مناسب یکدیگر نبودند و حالا به مارتین به چشم عضوی از خانواده اش نگاه می نماید.

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید

به "این 7 زوج مشهور، بعد از جدایی هم رابطه محبت آمیز ای با یکدیگر دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 7 زوج مشهور، بعد از جدایی هم رابطه محبت آمیز ای با یکدیگر دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید