برترین مقصد گردش خارجی برای ایرانی ها کدام است؟

به گزارش وبلاگ معین، باتوجه به اینکه در سال های اخیر تعداد سفرهای خارجی در بین ایرانیان رشد زیادی داشته است آژانس مسافرتی و کسانی که به عنوان تور لیدر فعالیت می نمایند هم افزایش پیدا نموده است. ایرانیان زیادی هستند که دوست دارند تعطیلات خود را در کشورهای دیگر بگذرانند؛ اما آنها نمی دانند که برترین مقصد برای آنها کجا است؛ بنابراین ما در این مقاله برترین مقصد گردشگری خارجی را برای شما معرفی می کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

برترین مقصد گردش خارجی برای ایرانی ها کدام است؟

برترین مقصد سفرهای خارجی ایرانی ها کجاست؟

سفر به یک مکان تازه همواره یک راه عالی برای استراحت و آرامش است. به همین جهت ما چند کشور برتر را برای سفر و مقصد گردش خارجی ایده آل هستند را برای شما لیست نموده ایم و اطلاعات کافی برای تصمیم گیری اینکه کدام کشور را انتخاب کنید به شما ارائه می دهیم.

تایلند

تایلند یک بهشت رویایی در کنار ساحل است که گردشگران را از سراسر دنیا جذب می نماید. درست از سواحل شگفت انگیز تا جنگل های انبوه، صومعه های باستانی تا صخره های مرجانی، تایلند شگفت انگیزترین طبیعت و فرهنگ را به گردشگران خود ارائه می دهد. اگر اولین سفر بین المللی خود را به این کشور انجام دهید، شاهد راهبان بودایی، بازار شناور و غذاهای لذیذ خواهید بود. کرابی، چیانگ مای، جزایر فی فی، پوکت و بانکوک بخشی از مکان های تماشای تایلند به شمار می آیند.

امارات متحد عربی

در خصوص برنامه ریزی برای برترین مقصد سفر بین المللی خود در میان زیرساخت های درخشان و تپه های شنی بی خاتمه سفر به امارات متحد عربی چطور است؟ امارات متحده عربی یکی از محبوب ترین انتخاب ها در بین مسافران بین المللی به خصوص ایرانیان است. شهرهایی مانند دبی و ابوظبی بافرهنگ باستانی و فناوری های مدرن که در کنار هم هستند، نقاط داغی برای سرگرمی و بعلاوه تعطیلات ماجراجویی برای مسافران خود مهیا می نماید. مکان های تماشای که در سفر به امارات متحده عربی فراموش نکنید برج خلیفه، نخل جمیرا، برج العرب، آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب، دهکده دنیای دبی، لوور ابوظبی، مسجد جامع شیخ زاید و جزیره یاس است.

ترکیه و تور استانبول

ترکیه یکی از ارزان ترین کشورها برای سفر از ایران است. تأثیر خاورمیانه اسلامی و فرهنگ غرب مسیحی اروپایی را که در مرز آسیا و اروپا واقع شده است برجسته می نماید و برترین های هر دو قاره را به ارمغان می آورد. ترکیه با تاریخ غنی، جغرافیای شگفت انگیز و روستاهای کوچک زیبا، مکان ایده آلی برای سفر با تور استانبول محسوب می گردد.

بعلاوه این کشور با خط ساحلی بی خاتمه خود در دریای اژه، بعضی از برترین سواحل اروپا را دارد که بسیاری از آنها نسبتاً دست نخورده به جای مانده اند. تور استانبول به علت قیمت مناسبی که نسبت به سایر تورهای خارجی دارد و مقاصد گردشگری مجذوب کننده مثل مسجد ایاصوفیه، آب انبار بازیلیکا، موزه باستان شناسی استانبول، بنای تاریخی هیپودروم، کاخ توپکاپی و بازار ادویه در بین ایرانیان محبوبیت بالایی دارد.

گفتنی است تور استانبول به دو صورت زمینی و هوایی برگزار می گردد. شما باتوجه به بودجه و زمان سفر خود می توانید هرکدام از تورها را از آژانس مسافرتی معتبری که مجری این نوع از تورها است را تهیه کنید.

حتما قبل از سفر به مقاصد خارجی مانند استانبول و دبی، سعی کنید راهنماهای سفر به کشورهای خارجی را بخوانید، تا برای برنامه ریزی دقیق تری داشته برای سفر خود داشته باشید.

ارمنستان

معمولاً کشورهای همسایه جزو اولین انتخاب های هرکسی برای سفرهای بین المللی است. به علت دریافت راحت و سریع ویزا و امکان سفر با وسیله شخصی باعث شده که تب سفر به کشور ارمنستان در بین ایرانی ها بسیار داغ گردد.

ارمنستان باوجوداینکه کشوری کوچک به شمار می رود؛ اما زیبایی های طبیعی و جاذبه های تاریخی متعددی را در خود جای داده است. شما وقتی که به ایروان رسیدید می توانید از جاذبه های گردشگری مثل دریاچه سوان، معبد گارنی، پارک عشاق، سالن اپرا تئاتر، مجسمه مادر، کاسکاد، قلعه اربونی و موزه تاریخ ارمنستان تماشا بفرمایید.

گرجستان

بسیاری از ایرانیان عاشقان سفرهای خارجی حداقل یک بار هم که شده تور گرجستان را برای سفر خود انتخاب نموده اند. عواملی که باعث می گردد گرجستان همواره از تورهای پر طرف دار در بین ایرانی ها باقی بمانند طبیعت زیبا، نزدیکی جغرافیایی به ایران، کوتاه بودن طول پرواز و ارزان بودن گرجستان نسبت به سایر کشورهای خارجی است. یکی دیگر از محبوبیت های تور گرجستان عدم احتیاج به ویزا است.

ازآنجایی که گرجستان کشور چهار فصل است شما می توانید باتوجه به علایق خود نسبت به هوای سرد و یا هوای گرم برترین فصل برای سفر به گرجستان را انتخاب کنید.

تاجیکستان

یکی دیگر از برترین مقاصد برای ایرانیان کشور تاجیکستان است. به علت هم زبانی و سایر مشترکات با کشور تاجیکستان شرکت در تور تاجیکستان می تواند بسیار مجذوب کننده باشد. ازآنجایی که کشور تاجیکستان چیزی از جاذبه های طبیعی و گردشگری کم ندارد و بعلاوه معماری منحصربه فردی دارد سفر با تور تاجیکستان بسیار لذت بخش است. اگر شما هم طرف دار تور تاجیکستان هستید باید بدانید که برترین زمان سفر به این کشور به علت آب وهوای مطلوب آن فصل بهار است.

تاجیکستان علاوه بر جاذبه های گردشگری مثل پارک رودکی، دریاچه اسکندرول و قلعه حصار تاجیکستان مراکز خرید و بازارهای زیبایی هم دارد؛ بنابراین ازآنجایی که خرید یکی از قسمت های هیجان انگیز مسافرت به شمار می آید در تور تاجیکستان هم از مراکز خرید و بازارهای آن مثل بازار خرید دوشنبه غافل نشوید.

جمع بندی

دنیا مملو از شگفتی های غنی طبیعی و ساخته دست بشر است، خواه از نظر تاریخ و فرهنگ پرزرق وبرق، مملو از طبیعت خیره کننده باشند، یا در منحصربه فرد بودن و شکوه و عظمت خود شگفت انگیز باشند. ما در این مقاله چندتا از برترین و مجذوب کننده ترین مقاصد سفر برای ایرانیان را معرفی نموده ایم. اگر جایی را مشناسید که در لیست ما ازقلم افتاده است راضی می شویم با ما به اشتراک بگذارید. بعلاوه برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفرهای خارجی می توانید به سایت آرند تور مراجعه کنید.

منبع: فوت و فن

به "برترین مقصد گردش خارجی برای ایرانی ها کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مقصد گردش خارجی برای ایرانی ها کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید