مقالات گردشگری

جاده چالوس و تهران، شمال بسته شد

علی زندی فر گفت: محورهای کرج-چالوس و تهران-شمال از امروز 13 اسفند تا 23 اسفند از ساعت هفت صبح تا 24 مسدود می گردد.

13 اسفند 1402

این مینی ون از روی هواپیما ساخته شده است!، عکس

برند LEVC متعلق به گروه جیلی، آماده است تا یک مدل کاملاً نو و متفاوت را در چین رونمایی کند. LEVC L380 یک مینی ون تماما برقی است که از ایرباس A380، بزرگترین هواپیمای مسافربری دنیا، الهام گرفته است.

21 آذر 1402

حضور نمایندگان ایران در مهمترین رویداد بین المللی گردشگری

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارشهای منتشر شده، حضور نمایندگان ایران در مهمترین رویداد بین المللی گردشگری صورت گرفت.

25 مهر 1402

گرم ترین نقطه دنیا در ایران؛ اینجا حتی باکتری هم زنده نمی ماند!

زنده یاد دکترکردوانی معتقدبود که مرکز بیابان لوت با 65 درجه دما داغ ترین نقطه کره زمین است. او در سال 89 طی گزارشی از شگفت انگیزترین بیابان های کره زمین سخن گفته بود که در ادامه می خوانید.

8 مرداد 1402

برترین مقصد گردش خارجی برای ایرانی ها کدام است؟

باتوجه به اینکه در سال های اخیر تعداد سفرهای خارجی در بین ایرانیان رشد زیادی داشته است آژانس مسافرتی و کسانی که به عنوان تور لیدر فعالیت می نمایند هم افزایش پیدا نموده است. ایرانیان زیادی هستند که دوست دارند تعطیلات خود را در کشورهای دیگر بگذرانند؛ اما...

9 فروردین 1402

همسر رئیس جمهور آمریکا: بایدن آماده نامزدی برای دور دوم ریاست جمهوری است

ایرنا نوشت: جیل بایدن همسر رئیس جمهور آمریکا روز آدینه در خصوص نامزدی مجدد بایدن برای ریاست جمهوری این کشور به آسوشیتدپرس گفت که تقریباً کاری برای انجام دادن در این زمینه جز مشخص زمان و مکان به منظور اطلاعیه کاندیداتوری مجدد باقی نمانده است.

6 اسفند 1401

چادرخوابی نوروزی در فضای باز ممنوع

چادرخوابی مسافران نوروزی در مازندران فقط در اماکن مسقف امکان پذیر است.

2 اسفند 1401

فروش بلیت های نوروزی اتوبوس از اول اسفند

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: فروش بلیت های نوروزی اتوبوس از اول اسفند به صورت اینترنتی شروع می گردد.

18 بهمن 1401

آرامشی از جنس زیباترین دریاچه های استان مین

مین، شرقی ترین استان آمریکا و بعلاوه کم جمعیت ترین استان در کشور است. مین با وجود اقیانوس اطلس در شمال و شرق، کوه های آپالاچی در سراسر شمال غرب خود، استانی بسیار متنوع است. جزیره Machias Seal ،North Rock و Old Sow که بزرگترین گرداب جزر و مدی غرب است، در مین واقع شده...

22 دی 1401

اولین سفر بین المللی ، راهنمای برنامه ریزی برای اولین سفر خارجی

هر دقیقه و هر روز از سال، برای انجام دادن کارهایی که دلتان می خواهد انجام بدهید مناسب هستند؛ اما ممکن است همواره اینگونه احساس نکنیم و تصور کنیم که در زمان مناسبی برای انجام یک کار خاص قرار نداریم. بیشتر افراد برای انجام کارهای مختلف، منتظر زمان مناسب...

18 دی 1401

این 7 زوج مشهور، بعد از جدایی هم رابطه محبت آمیز ای با یکدیگر دارند

برخی سلبریتی ها هم بعد از جدایی دیگر هیچ ارتباطی با شریک زندگی سابق خود ندارد، اما برخی حتی بعد از جدایی رابطه نزدیک تری باهم پیدا می نمایند. کنار گذاشتن تفاوت ها و قرار گرفتن در کنار هم برای حفظ یک ارتباط ویژه چیزی است که زوج های سابق می توانند قدردان...

7 دی 1401

مراکزگردشگری منتظر قبض های سنگین گاز باشند

خبرنگاران:پرمصرف هایی که در پله های بالاتر دهم، یازدهم و دوازدهم قرار می گیرند و به طور معمول در منازلشان استخر و جکوزی دارند، مصارف غیرمتعارف است و مسئله برای ادارات مراکز آموزشی و گردشگری هم اتفاق می افتد.

22 آذر 1401

عکس ، رازگشایی از معمای مومیایی هایی که در مصر پیدا شدند

پژوهشگران به کشف جدیدی درباره علت مومیایی کردن اجساد در مصر باستان رسیده اند که دیدگاه رایج در خصوص چرایی انجام این فرآیند را زیر سوال می برد.

3 آذر 1401

نمایشگاه 50 سال هنر سفال و سرامیک گشایش یافت

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، نمایشگاه 50 سال هنر سفال و سرامیک گشایش یافت.

22 آبان 1401

بهترین سیستم حمل و نقل جهان در 3 شهر آسیایی ، ویژگی های 5 شهر جهان که بهترین حمل و نقل عمومی را دارند

بعضی از شهرهای جهان به دلیل مواردی همچون قیمت مناسب، بازدهی بالا، راحتی و قابل دسترس بودن، به عنوان بهترین دارندگان سیستم حمل ونقل عمومی شناخته می شوند.

13 آبان 1401

ناسا مقر قدیمی مرکز پرواز فضایی مارشال را منفجر کرد

ناسا که به طور معمول بر پرتاب موشک ها به فضا متمرکز است، در روز شنبه بر انفجار یک مقر اداری سابق در smithereens تمرکز داشت.

10 آبان 1401

وزیر بهداشت: کمبود آنتی بیوتیک و سرم برطرف می گردد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا یک هفته آینده با تحویل سرم و آنتی بیوتیک به داروخانه ها کمبود این دو محصول برطرف خواهد شد.

26 مهر 1401

قبل اجاره ویلا در کردان به چه چیزهایی دقت کنیم؟

شاید خوش بین ترین آدم ها هم فکرش را نمی کردند روزی برسد که روستای کوچک کردان تبدیل به یکی از پرطرفدارترین جاهای تفریحی اطراف مرکز بشود و گوشه و کنارش را ویلاهای رنگارنگ و متنوع پر نمایند. حتما برای شما هم پیش آمده که دوست داشته باشید یک ویلا اجاره کنید...

9 مهر 1401

تورهای تخصصی پرنده نگری خبرنگاران

همه چیز از آنجا شروع شد که ما هم هوس شکار به سرمان زد، اما اینبار نه با تفنگ بلکه با دوربین! لذت بردن ما از طبیعت، اسیر کردن و صدمه زدن به آن نیست، مشاهده است. دیدن از پرندگانی که آزادانه می چرخند و ما فقط از پشت دوربین هایمان آن ها را شکار می کنیم، شکاری...

20 شهریور 1401

معرفی 7 تا از سوغاتی های استان گیلان

بدون شک یکی از بخش های مجذوب کننده سفر به شهرهای مختلف، خرید سوغاتی است. زمانی که شما قصد خرید سوغاتی از یک شهر را دارید، می توانید بیشتر با فرهنگ، آداب و رسوم، سنت و… هر شهر آشنا شده و در این حوزه ها اطلاعات جالبی را به دست بیاورید.

12 شهریور 1401
تعداد: (177)