فروش بلیت های نوروزی اتوبوس از اول اسفند

به گزارش وبلاگ معین، مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: فروش بلیت های نوروزی اتوبوس از اول اسفند به صورت اینترنتی شروع می گردد.

فروش بلیت های نوروزی اتوبوس از اول اسفند

به گزارش ایسنا، رداریوش باقری جوان دوشنبه 17 بهمن در حاشیه بهره برداری از پایانه اختصاصی تک مسافر ایرانیان در عسلویه در جمع وبلاگ معین با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز گفت: براین اساس پیش بینی حجم بالای استفاده از ناوگان مسافری در هفته پایانی اسفند وجود دارد و طرح نوروزی راهداری هم از 24 اسفند و زودتر از سالیان قبل شروع می گردد.

وی ادامه داد: فروش بلیت های نوروزی اتوبوس از اول اسفند به صورت اینترنتی و از 7 اسفند همزمان در دفاتر شرکت های حمل و نقل شروع می گردد.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به اینکه سال گذشته 7 میلیون و 800 سفر نوروزی با ناوگان حمل و نقل عمومی ثبت شد، ادامه داد: پیش بینی می گردد سال جاری افزایش 15 درصدی سفر های نوروزی با ناوگان حمل و نقل جاده ای داشته باشیم، از این رو همه ظرفیت ها به کار گرفته خواهد شد تا خدمات شایسته ای به هم میهنان ارائه گردد.

باقری جوان اعلام نمود: منظره ما دستیابی به 70 درصد مسافرت های جاده ای به وسیله ناوگان عمومی است که نقش به سزایی در ایمنی سفر، کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد.

منبع: فرارو

به "فروش بلیت های نوروزی اتوبوس از اول اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بلیت های نوروزی اتوبوس از اول اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید