تصاویر ، همه چیز درباره شاسی بلند همه چیز تمام چینی ، بزرگ ترین SUV جهان را با 7 میلیارد تومان خریداری کنید

به گزارش وبلاگ معین، هنگامی که اواخر سال گذشته YangWang U8 (یانگ وانگ یو 8) برای اولین بار معرفی گردید، سروصدای جدی به پا کرد. این شاسی بلند اتوبوس مانند، یک آفرود برقی جدی با توانایی ها و قابلیت های کامل، به لطف حالت شناور خود قادر به عبور از آب نیز است.

تصاویر ، همه چیز درباره شاسی بلند همه چیز تمام چینی ، بزرگ ترین SUV جهان را با 7 میلیارد تومان خریداری کنید

به گزارش وبلاگ معین و به نقل از آرنائو، این خودروی 1100 اسب بخاری نه تنها قدرتمندترین شاسی بلند برقی موجود در بازار محسوب می گردد، بلکه بزرگ ترین آن نیز است. اکنون یانگ وانگ اولین تصاویر از فضای داخلی خود را منتشر نموده است.

هیچ کس انتظار تماشا چنین خودرویی را نداشت. یک شاسی بلند همه چیز تمام با طول 5.3 متر با 1100 اسب بخار در اختیار مشتری است که می خواهد آن را براند. شما انتظار یک فضای داخلی فوق العاده با صندلی های بزرگی که در آن فرو می روید و دستگیره هایی که در جای جای خودرو قرار گرفته اند، را دارید. با این حال به نظر می رسد YangWang U8 از طراحی ها و امکاناتی که کمپانی های لوکس خودروسازی برای فضای داخلی خودرو در نظر می گیرندف تبعیت نموده باشد.

بیایید با داشبورد آغاز کنیم برای راننده و سرنشین جلو داشبوردهای جداگانه ای در نظر گرفته شده که یاد آور کوروت های کلاسیک یا استون مارتین های مدرن تر است. دریچه های هوا در بالا نصب شده اند که غیرعادی اما در عین حال مجذوب کننده است. اگر به خاطر ارتفاع صندلی ها نبود، فکر می کردید که در یک گرند تور شیک نشسته اید تا یک خودروی آفرود افراطی.

با نگاهی گذرا به پشت خودرو، توهم یک خودروی اسپرت را از بین می برد. YangWang U8 و با فاصله بین دو محور بیش از 3 مترو فضای داخلی بزرگ چیزی شبیه به یک اتوبوس است. دو نسخه از این خودرو موجود است یکی با 5 و دیگری با 7 صندلی که دومی طرح 2 + 2 + 3 را ارائه می دهد.

در یانگ وانگ یو8 پنج صفحه نمایش وجود دارد. صفحه نمایش 12.8 اینچی OLED مرکزی خمیده است و به نظر می رسد که بالای دو صفحه نمایش 23.6 اینچی، یکی برای مسافر و دیگری برای راننده ، قرار گرفته است. سرنشینان عقب دارای دو صفحه نمایش 12.8 اینچی هستند و سیستم صوتی 22 بلندگوی سری Evidence تجربه ای همه جانبه برای سرنشینان را تضمین می نماید.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | شاسی بلند چینی تسلا را به چالش می کشد؟

این شاسی بلند هیولا مانند می تواند تنها در 3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. به لطف سیستم تعلیق هوشمند DiSus که به تازگی معرفی شده است، U8 می تواند تا 20 سانتی متر بالا بیاید و می تواند هر چرخ را به طور کاملا مستقل بالا و پایین بیاورد. قیمت تمام این فناوری و تجملات قیمتی دارد، اما قیمت U8 از حدود 145000 دلار (7 میلیارد و 395 میلیارد تومان) است.

YangWang U8 به طور رسمی در تاریخ 18 آوریل (29 فرودین - امروز) رونمایی خواهد شد. پیش سفارش ها در همان زمان آغاز می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، همه چیز درباره شاسی بلند همه چیز تمام چینی ، بزرگ ترین SUV جهان را با 7 میلیارد تومان خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، همه چیز درباره شاسی بلند همه چیز تمام چینی ، بزرگ ترین SUV جهان را با 7 میلیارد تومان خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید