حاشیه ملاقات پرسپولیس ، طرفدار، ناظر بازی خطاب به عنایتی: تا آخر مسابقه نمی توانید از باقری بهره ببرید

به گزارش وبلاگ معین، با اعلام ناظر ملاقات پرسپولیس - طرفدار، رضا عنایتی تا سرانجام این ملاقات امکان استفاده از باقری را نخواهد داشت.

حاشیه ملاقات پرسپولیس ، طرفدار، ناظر بازی خطاب به عنایتی: تا آخر مسابقه نمی توانید از باقری بهره ببرید

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ معین، تیم های فوتبال پرسپولیس و طرفدار در چارچوب هفته نهم لیگ برتر از ساعت 18 امروز (پنجشنبه - 18 آذر ماه) در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

تبلیغات محیطی این ملاقات طبق اعلام قبلی باشگاه پرسپولیس به وسیله کارگزار تازه این باشگاه اجرا شد.

پرسپولیسی ها برخلاف باشگاه استقلال تنها به تبلیغات روی تابلوهای الکترونیکی بسنده نموده بودند و برخلاف دربی شاهد تبلیغات عجیب در استادیوم آزادی نیستیم.

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس با وجود برطرف مصدومیت و حضور در تمرینات چند روز اخیر، در این بازی هم جایی در فهرست سرخپوشان ندارد.

صفروف و هنانوف دو بازیکن تاجیکستانی که هنوز قراردادشان را با پرسپولیس امضا نکردند، به مانند ملاقاتهای قبل این بازی را نیز از روی سکوها تماشاگر هستند.

رضا عنایتی و یحیی گل محمدی پیش از شروع بازی به سمت یکدیگر رفتند و خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.

پرده نگار بزرگ طرفداری پرسپولیس در کنار پرچم بزرگ این باشگاه روی سکوها نصب شده است.

رضا عنایتی دقایقی پیش از شروع بازی روح الله باقری را به علت مصدومیت از ترکیب 11 نفره اعلام شده تیم طرفدار خط زد و سیدپیمان میری را جایگزین این بازیکن کرد. این اتفاق باعث شد امیرحسین روشنک ناظر مسابقه در مراسم پیش از بازی به عنایتی تذکر دهد که از روح الله باقری نمی تواند تا انتهای مسابقه در ترکیب تیمش استفاده کند، اما باید این بازیکن روی نیمکت بنشیند.

عنایتی بعلاوه در دقیقه 30 روی گل طرفدار که آفساید اعلام شد، به شدت به یاری داور معترض بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حاشیه ملاقات پرسپولیس ، طرفدار، ناظر بازی خطاب به عنایتی: تا آخر مسابقه نمی توانید از باقری بهره ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه ملاقات پرسپولیس ، طرفدار، ناظر بازی خطاب به عنایتی: تا آخر مسابقه نمی توانید از باقری بهره ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید