خبرنگاران آبی ها از خودی ضربه خوردند

به گزارش وبلاگ معین، تهران- خبرنگاران- استقلال در هفتمین تقابل برابر مربیانی که سابقه حضور در این تیم را دارند به رجحان نرسید تا در مجموع 17 امتیاز توسط این مربیان از دست استقلال بپرد؛ درست به اندازه اختلاف با پرسپولیس.

خبرنگاران آبی ها از خودی ضربه خوردند

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف نساجی رفت و با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد تا بازهم از سهمیه آسیایی دور گردد.

در این ملاقات اتفاق جالب اما تکراری نیز رخ داد. استقلال در هفتمین ملاقات برابرتیم هایی که مربیانشان سابقه حضور در این تیم را داشته اند به میدان رفت و بازهم به فزونی نرسید. این ماجرا در 6 مسابقه قبلی اتفاق افتاده بود و این بار نیز تکرار شد.

استقلال با استراماچونی در هفته اول به ماشین سازی باخت که رسول خطیبی سرمربی اش بود. خطیبی که مدتی کوتاه برای استقلال بازی نموده بود در هفته شانزدهم تیم بدون سرمربی استقلال را بار دیگر شکست داد. جواد نکونام نیز که مدتی پیراهن آبی پوشان پایتخت را به تن نموده بود در 2 مصاف با آبی ها در این فصل به یک تساوی یک بر یک و یک پیروزی 2 بر یک دست پیدا کرد.

آبی پوشان تهرانی در برابر سپاهانی که هدایتش به عهده قلعه نویی بود هم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند. این اتفاق و این نتیجه در برابر ذوب آهنی که علیرضا منصوریان سرمربی وقتش بود هم تکرار شد و در نهایت امشب(پنجشنبه) نوبت محمود فکری بود که 2 امتیاز دیگر را از استقلال بگیرد.

جالب است که در چهار بازی بعدی استقلل باید با سه تیمی مصاف بدهد که مربیان استقلالی دارند. به ترتیب امیر قلعه نویی، سهراب بختیاری زاده و مهدی پاشازاده باید در برابر تیم محبوب خود قرار بگیرند.

استقلال تا به حال در این فصل 17 امتیاز از بازی با تیم هایی که مربیان استقلالی داشته اند از دست داده است و اگر این امتیازات نبود استقلال الان دقیقا هم امتیاز پرسپولیس در صدر جدول بود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آبی ها از خودی ضربه خوردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آبی ها از خودی ضربه خوردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید