ساخت صفحه پرداخت اینترنتی در کمترین زمان ممکن

به گزارش وبلاگ معین، با دریافت سرویس لینک پرداخت از شرکت های پرداخت کمک، شما به راحتی می توانید صفحه پرداخت مجزا برای خدمات و محصولات خود داشته باشید.

ساخت صفحه پرداخت اینترنتی در کمترین زمان ممکن

تمام کسب و کارها برای دریافت پول از مشتری در پی راهکارهای ساده و نوین هستند. در این راستا آیا تا به حال چیزی از صفحه پرداخت آنلاین شنیده اید؟ شرکت رایان پی به عنوان یک پرداخت یار معتبر، حرفه ای و پیشرو، در قالب سرویس لینک پرداخت خود، خدمات صفحه پرداخت آنلاین را به صاحبان کسب و کارها و دیگر متقاضیان ارائه می نماید. در ادامه کوشش می کنیم ابعاد مختلف این سرویس کاربردی را به طور کامل تشریح کنیم و نحوه ساخت صفحه پرداخت را در سریع ترین زمان ممکن شرح دهیم.

ابتدا پیش از پرداخت به نحوه ساخت صفحه پرداخت بهتر است شناختی مختصر و مفید از درگاه پرداخت و سرویس لینک پرداخت داشته باشید تا بعد از آن به درک کاملی از صفحه پرداخت آنلاین به عنوان یک سرویس جانبی برسید.

درگاه پرداخت چیست؟

درگاه پرداخت اینترنتی، یک سرویس الکترونیکی مالی تازه به شمار می رود که برای انجام تراکنش های آنلاین به صاحبان کسب و کار ها یاری می نماید. ولی در واقع کارکرد و سازکار اصلی درگاه پرداخت، رشد و توسعه کسب و کارهایی است که در بستر اینترنت فعالیت می کنند. به طور دقیق تر، این روش پرداخت به مشتریان این نوع کسب و کارها این امکان را می دهد تا پس از انتخاب محصول یا خدمات مد نظرشان در وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مختلف، به یاری سرویس درگاه پرداخت، وجه مورد نظر را برای فروشنده یا همان صاحب فروشگاه واریز کنند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله آشنایی با درگاه پرداخت در رسانه بهار نیوز مراجعه نمایید.

لینک پرداخت چیست؟

یکی از اشکال محبوب و پرکاربرد سرویس های پرداخت آنلاین که به وسیله شرکت های ارائه دهنده معتبر در صنعت پرداخت به متقاضیان ارائه داده می گردد، سرویس لینک پرداخت نام دارد. لینک پرداخت به درگاه بدون سایت معروفیت دارد. این یعنی امکان استفاده از این سرویس برای تمامی کسب و کار هایی که از وب سایت اینترنتی برخوردار نیستند فراهم است. لینک پرداخت مزایا و کاربرد های منحصربفردی دارد که مهم ترین آن دسترسی آسان مشتریان به آن است. یعنی اینکه تمامی صاحبان فروشگاه های فعال در بستر اینترنت و صفحات مجازی قادر به ارسال لینک پرداخت مد نظر برای مشتریان خود هستند.

به طور مثال به وسیله پیغامک، ایمیل و یا هر پیغام رسانی که دارند می توانند لینک پرداخت را در اختیار مشتریان قرار دهند. آن گاه مشتری نیز می تواند با کلیک بر روی لینک ارسالی و مراجعه به صفحه پرداخت، تراکنش خود را نهایی کند. لینک پرداخت از برترین گزینه ها برای عملیات پرداخت در محل محسوب می گردد. با این اوصاف پیک های موتوری به راحتی می توانند با یاری سرویس لینک پرداخت، دستگاه های کارتخوان را کنار گذاشته از روش های نوین بهره ببرند.

لینک پرداخت در شرایط های مختلف کاربردهای بسیار تاثیرگذار برای کسب و کارها خواهد داشت و فرآیند پرداخت را برای مشتریان آسان تر خواهد کرد. از جمله کاربردهای لینک پرداخت را در موارد زیر می توان یاد کرد:

  • کسب و کارهای فعال در شبکه های اجتماعی
  • در فرآیند پرداخت در محل
  • در دریافت حمایت مالی یا دونیت
  • پرداخت های شخصی
  • جایگزین پوز در فروشگاه های فیزیکی

صفحه پرداخت آنلاین چیست؟

اکنون با توجه به شناختی که از سرویس لینک پرداخت دارید، می توانیم صفحه پرداخت آنلاین را به عنوان یکی از قابلیت های جانبی این سرویس معرفی کنیم. صفحه پرداخت یک امکان ویژه برای مشتریان شما به شمار می رود که می توانید به دلخواه این امکان را در اختیار آن ها قرار دهید. صفحه پرداخت به شما یاری می نماید بعضی محصولات یا خدمات خود را به صورت جداگانه سفارشی سازی کنید و برای آن ها فیلدهای سفارشی مجزا بسازید.

به طور کلی این سرویس از جهات مختلف می تواند در رشد و پیشرفت فرآیند فروش اثر مثبت داشته باشد. اما در کنار این مزیت، پنل مدیریتی لینک پرداخت این امکان را هم در اختیار پذیرنده قرار می دهد تا تمام سفارش های خود را به صورت آنلاین رصد کند و از این رو مدیریت بهتری بر روند فروش محصولات خود اعمال نماید.

نحوه ساخت صفحه پرداخت آنلاین

برای این که بتوانید از امکانات این سرویس استفاده کنید و به ساخت صفحه پرداخت آنلاین بپردازید، ابتدا باید لینک پرداخت را دریافت کنید. بنابراین با ثبت نام در سایت rayanpay.com و عبور از مرحله احراز هویت، لینک پرداخت را در اختیار خواهید داشت. کافی است وارد پنل مدیریت درگاه پرداخت شوید و با اضافه کردن محصول و ارائه لینک پرداخت به مشتریان خود، آنها را به صفحه پرداخت خود راهنمایی نمایید تا هزینه مربوط به خدمات را دریافت نمایید.

مزایای ساخت صفحه پرداخت آنلاین

به طور کلی صفحه پرداخت آنلاین یک قابلیت جانبی از سرویس لینک پرداخت است که در نهایت بهره مندی از آن به رضایت و بهبود تجربه کاربری مشتری منتج خواهد شد. اما ساخت صفحه پرداخت آنلاین چه مزایایی را به همراه خواهد داشت؟

  • کارمزد کمتر از هزینه کارت به کارت
  • کوتاه بودن لینک پرداخت
  • کسر کارمزد از مشتری
  • نمایش نام فروشگاه و لوگو شما
  • مشخص مبلغ دلخواه یا ثابت برای جلوگیری از خطا پرداخت
  • امکان آنالیز آنی پیروز/ناپیروز بودن انتقال وجه
  • ساخت بی نهایت لینک پرداخت
  • فعال و غیرفعال کردن لینک پرداخت هر محصول (اتمام موجودی)

کاربردهای صفحه پرداخت آنلاین

به طور کلی ساخت صفحه پرداخت آنلاین و برخورداری از این سرویس برای تمام پذیرندگان مقدور است. در واقع تمام فعالان در تجارت الکترونیک می توانند از این خدمات نوین مالی بهره ببرند. کسانی که در شبکه های اجتماعی (برای مثال در اینستاگرام) محصولات متنوعی را به فروش می رسانند، با برخورداری از صفحه پرداخت آنلاین می توانند فرآیند فروش خود را نظم بهتری ببخشند و کسب و کار خود را در مسیر برندسازی قرار بدهند. از طرف دیگر صفحه پرداخت آنلاین با قابلیت شخصی سازی می تواند ارتباط مطلوبی میان مشتریان و فروشندگان ایجاد کند. بنابراین هیچ محدودیتی برای استفاده و ساخت صفحه پرداخت برای افراد وجود ندارد.

صاحبان فروشگاه های مجازی، مدیران مدارس، مدیران موسسات آموزشی خصوصی، مدرسان، مربیان، خیرین و مدیران صندوق های قرض الحسنه و... به سادگی می توانند از قابلیت های صفحه پرداخت آنلاین در راستای سهولت مدیریت مالی و رشد و توسعه فعالیت های تجاری خود بهره ببرند.

مزایا و کاربردهای صفحه پرداخت شخصی

از مهم ترین قابلیت های سرویس لینک پرداخت رایان پی، امکان شخصی سازی صفحه پرداخت آنلاین است. اما این شخصی سازی اصولا چه مزایایی دارد و کجاها کاربرد خواهد داشت؟

توجه کنید که صفحه پرداخت آنلاین بی واسطه به دست مشتری می رسد و در واقع علاوه بر این که در حکم ابزاری برای پرداخت هزینه خرید محصول است، می تواند یک فرصت تبلیغاتی بسیار مغتنم نیز باشد. بنابراین شخصی سازی صفحه پرداخت قابلیتی کاربردی و ارزنده است که به فروشنده اجازه می دهد یک بروشور تبلیغاتی آنلاین که از قضا دارای لینک پرداخت پول است را برای مشتری خود ارسال کند و با یک تیر دو نشان بزند. پس مزایای شخصی سازی در هنگام ساخت صفحه پرداخت را می توان این گونه دسته بندی کرد:

  • قابلیت پرداخت آنلاین ساده، امن و سریع
  • ارائه اطلاعات کافی از محصول
  • امکان پیگیری و مدیریت تراکنش ها و روند فروش به وسیله قابلیت گزارش گیری لینک پرداخت
  • قابلیت تبلیغ برند و محصول به وسیله صفحه پرداخت شخصی و حتی تبلیغ محصولات مشابه دیگر در قالب صفحه پرداخت

کلام پایانی

لینک پرداخت سرویسی نوین برای انواع کسب و کارهای آنلاین است. ابزاری بسیار منعطف و ساده که به فروشندگان انواع محصولات یاری می نماید از مشتریان خود به صورت آنلاین پول دریافت کنند. اخیرا رایان پی قابلیت ساخت صفحه پرداخت آنلاین را نیز با امکان شخصی سازی صفحه برای هر محصول، به این سرویس اضافه کرده است که کاربردها و مزایای بسیاری در راستای رشد و ارتقا انواع کسب و کارهای آنلاین خواهد داشت.

منبع: فرارو

به "ساخت صفحه پرداخت اینترنتی در کمترین زمان ممکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت صفحه پرداخت اینترنتی در کمترین زمان ممکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید