عکس ، گوشی نیم میلیاردی سامسونگ که با الهام از سایبرتراک ساخته شده

به گزارش وبلاگ معین، گوشی های هوشمند به میزان خودروها، و حتی گاهی بیشتر از آنها، در زندگی روزمره ما ضروری شده اند. با این حال، به نظر نمی رسد که جامعه تیونینگ برای گوشی ها به میزان خودروها جا افتاده باشد. برند لوکس Caviar که در دبی مستقر است، میخواهد همه چیز را با طیف اسمارت فون های اصلاح شده خود تغییر دهد.

عکس ، گوشی نیم میلیاردی سامسونگ که با الهام از سایبرتراک ساخته شده

امیرمسعود عابدین: می توانید تصور کنید که برند Caviar برای گوشی های هوشمند، مانند منصوری یا برابوس برای ماشین ها است. تازهترین محصول این شرکت، سامسونگ گلکسی S24 اولترا با طراحی الهام گرفته از تسلا سایبرتراک است.

عناصر مهم و خاص تسلا سایبرتراک، مانند شیشه جلو، شیشه های جانبی، چراغ های جلو و عقب و روکش قسمت بار در این محصول دیده می شوند.

این شرکت برای محصول سایبرسامسونگ S-twenty خود، قیمتی نزدیک به 9000 دلار (معادل 530 میلیون تومان) مشخص نموده است! این طرح، فقط یک کاور معمولی نیست، بلکه یک گوشی کامل با بدنه تازه است.

سامسونگ گلکسی S24 اولترا، تنها گوشی الهام گرفته شده از یک خودرو نیست. برای هواداران اپل، یک نسخه سفارشی از آیفون 15 به نام Bionic M نیز وجود دارد که از خودروی مفهومی مرسدس بنز ویژن AVTR الهام گرفته شده و 8990 دلار (حدود 530 میلیون تومان) قیمت دارد.

سامسونگ الهام گرفته شده از سایبرتراک، متعلق به مجموعه Future است. جالب است بدانید که مدل دیگری از این مجموعه، یک آیفون 15 الهام گرفته شده از ویژن پرو، هدست واقعیت مجازی اپل است. قیمت این مدل از 8060 دلار (معادل 470 میلیون تومان) آغاز می گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ معین مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، گوشی نیم میلیاردی سامسونگ که با الهام از سایبرتراک ساخته شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، گوشی نیم میلیاردی سامسونگ که با الهام از سایبرتراک ساخته شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید