نماینده مجلس: ستاد بحرانی که نتواند بحران را پیش بینی کند خودش یک بحران است، شرایط سختی داریم و کسی جوابگو نیست، نمی گردد که ترکمنستان در اوج سرما به یک باره گاز خود را قطع کند

به گزارش وبلاگ معین، جلیل رحیمی دنیا آبادی در توییتی نوشت: 16000مشترک گاز در تربت جام در این سرما؛گاز ندارند و بچه و پیر زن و پیر مرد در معرض سرما قراردارندو هرچه کوشش می کنیم از قول های وزیر نفت و مدیر عامل شرکت گاز و ستاد بحران هم خانه ای گرم نشده است مردم منتظر حل بحرانند.

نماینده مجلس: ستاد بحرانی که نتواند بحران را پیش بینی کند خودش یک بحران است، شرایط سختی داریم و کسی جوابگو نیست، نمی گردد که ترکمنستان در اوج سرما به یک باره گاز خود را قطع کند

نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از ستاد بحران گلایه داریم. هم اکنون گاز 16 هزار مشترک در تربت جام قطع است.

جلیل رحیمی دنیا آبادی نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با شبکه خبر با گلایه از مسئولان ستاد بحران اظهارداشت: گاز 16 هزار مشترک گاز در تربت جام قطع شده است و با صحبت هایی که با مسوولان داشتیم، اما بازهم گازشان قطع است.

او در ادامه گفت: ما در این منطقه شرایط سختی داریم و کسی جوابگوی مردم نیست. من در تبادل نظر با وزیر نفت شرایط را تشریح کردم.

دنیا آبادی تاکید نمود: خود ستاد بحران، یک بحران است. چگونه است که سرمای زمستان را پیش بینی ننموده است؟ هم اکنون فشار گاز در تربت جام 60 و 70 است و تا زمانی که به 200 نرسد، ما نمی توانیم گاز 16 هزار مشترک را تامین کنیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در تایباد هم ما با افت فشار گاز روبرو هستیم. چگونه ممکن است که مشهد که مردم آن توانایی مالی بهتری در مقایسه با شهر های مرزی دارند، گاز دارد، اما گاز شهر های محروم مرزی قطع شده است.

نماینده مردم تربت جام ادامه داد که من با وزیر خارجه درباره قطعی گاز ترکمنستان صحبت کردم. نمی گردد که ترکمنستان در اوج سرما به یکباره گاز خود را قطع کند و به تعهدات خود پایبند نباشد.

او در ادامه با گلایه از ستاد بحران اضافه کرد: مردم ما را در دمای منفی 10 و 15 رها نموده اند. من از مسئولان تقاضا دارم که به آمار های روی کاغذ توجه نکنند.

منبع: عصر ایران

به "نماینده مجلس: ستاد بحرانی که نتواند بحران را پیش بینی کند خودش یک بحران است، شرایط سختی داریم و کسی جوابگو نیست، نمی گردد که ترکمنستان در اوج سرما به یک باره گاز خود را قطع کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: ستاد بحرانی که نتواند بحران را پیش بینی کند خودش یک بحران است، شرایط سختی داریم و کسی جوابگو نیست، نمی گردد که ترکمنستان در اوج سرما به یک باره گاز خود را قطع کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید