اخبار صنعت

تاثیر عجیب رنگ چشم بر یک توانایی مهم

صحبت ها درباره رنگ های غیر تیره چشم مدت هاست که جریان دارد. اکنون انسان شناسان در بریتانیا می گویند که چشم های آبی رنگ می توانند در شرایط کم نور دارای کمی تیزی شوند.

24 بهمن 1402

تصمیم دولت ؛ ساعت کار ادارات از 15 شهریور تغییر می نماید

سخنگوی صنعت برق گفت: برنامه مدیریت و پایش مصرف برق در بخش اداری تا 15 شهریور ماه ادامه دارد و ساعات کار ادارات نیز بعد از این تاریخ طبق مصوبه هیئت وزیران به حالت قبلی بازخواهد گشت.

6 شهریور 1402

خداحافظی نتفلیکس با کسب وکار اصلی خود پس از 25 سال

دیجیاتو نوشت: نتفلیکس گفت که پس از 25 سال، قصد دارد کسب وکار اصلی خود، یعنی اجاره DVD را برای همیشه متوقف کند.

31 فروردین 1402

ساخت صفحه پرداخت اینترنتی در کمترین زمان ممکن

با دریافت سرویس لینک پرداخت از شرکت های پرداخت کمک، شما به راحتی می توانید صفحه پرداخت مجزا برای خدمات و محصولات خود داشته باشید.

22 فروردین 1402

رمز و راز ماشین مشهور ساخت ترکیه ، عکس

یکی از تولیدات معروف کشور ترکیه، پوشاک آن است.پس از این صنعت، خودروسازی ترکیه جزو مهم ترینصنایع این کشور به شمار میرود.

20 فروردین 1402

شیائومی از عینک های بی سیم رونمایی کرد

شیائومی از عینک های واقعیت افزوده بی سیم با صفحه نمایش تطبیقی سطح رتینا رونمایی کرد (یک پزشک) تابناک با تو - عینک واقعیت افزوده شیائومی به نام Wireless AR Glass Discovery Edition جزو اولین ها در این صنعت است که دارای وضوح تصویر در حد رتینا است.

18 اسفند 1401

آتشکده ساسانی کازرون پارکینگ خودرو شد!

خبرنگاران: آتشکده ساسانی کازرون که گفته شده در سال 1318 در لیست میراث ملی ایران ثبت شده، به پارکینگی برای خودروهای سنگین کشاورزی و سواری تبدیل شده است.

12 اسفند 1401

رویترز: ایران دو نفتکش دیگر برای ونزوئلا می سازد

خبرگزاری رویترز امروز به نقل از منابع مطلع و اسناد مربوطه نوشت که ونزوئلا قرارداد خرید دو نفتکش را با ایران منعقد خواهد نمود.

25 بهمن 1401

ساکت ترین اتاق جهان که سکوت کر کننده آن برای هیچکس قابل تحمل نیست

این اتاق که با عنوان ساکت ترین اتاق جهان در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسیده، جایی است که می توانید یکایک صدا ها را بشنوید.

22 بهمن 1401

اوشان اکس7 پلاس؛ چانگان با ویژگی های ایمنی پیشرفته چانگان اوشان اکس7 ایی ویی؛ شاسی بلند نو چینی با نمایشگرهای دیجیتال و پیشرانه 204 اسب بخاری

اکنون چانگان از نسخه پلاس اوشان اکس7 رونمایی نموده که تغییرات جزئی در تزئینات بدنه و بعلاوه کنسول اصلی تازه در کابین را همراه خود دارد...

8 بهمن 1401

خروج 5 استان از شرایط کم آبی

بررسی آمار بارش ها تا خاتمه دی ماه1401 در کشور حاکی از آن است که میانگین بارش های 5 استان کشور در سال آبی نو، از روند بلندمدت سبقت گرفته است. گزارش های رسمی بارش ها از تغییر شرایط بارندگی در استان های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد نسبت به...

6 بهمن 1401

نماینده مجلس: ستاد بحرانی که نتواند بحران را پیش بینی کند خودش یک بحران است، شرایط سختی داریم و کسی جوابگو نیست، نمی گردد که ترکمنستان در اوج سرما به یک باره گاز خود را قطع کند

جلیل رحیمی دنیا آبادی در توییتی نوشت: 16000مشترک گاز در تربت جام در این سرما؛گاز ندارند و بچه و پیر زن و پیر مرد در معرض سرما قراردارندو هرچه کوشش می کنیم از قول های وزیر نفت و مدیر عامل شرکت گاز و ستاد بحران هم خانه ای گرم نشده است مردم منتظر حل بحرانند....

27 دی 1401

نخستین واکنش گوگل به جریمه 57 میلیون دلاری فرانسه: داده ها مثل نور خورشیدند نه نفت

روث پورات مدیر امور مالی گوگل درست یک روز پس از اعمال جریم 57 میلیون دلاری فرانسه علیه گوگل به این موضوع واکنش نشان داده و می گوید برخلاف نظر منتقدان، داده ها بیشتر شبیه نور خورشیدند تا نفت.

12 دی 1401

7 بیماری ناشی از چاقی

دبیر اجرایی پنجمین کنگره جراحی های چاقی و متابولیک، گفت: چاقی فقط یک اختلال در زیبایی نیست بلکه به عنوان شایع ترین دلیل مرگ در دنیا شناخته می گردد.

8 دی 1401

مراکزگردشگری منتظر قبض های سنگین گاز باشند

خبرنگاران:پرمصرف هایی که در پله های بالاتر دهم، یازدهم و دوازدهم قرار می گیرند و به طور معمول در منازلشان استخر و جکوزی دارند، مصارف غیرمتعارف است و مسئله برای ادارات مراکز آموزشی و گردشگری هم اتفاق می افتد.

22 آذر 1401

فعالیت بیش از 100 شرکت دانش بنیان در حوزه معدن

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، حسین منصوری در نشست آنالیز راهکارهای نوآورانه تامین مالی حوزه معدن با اشاره به اینکه در اکوسیستم نوآوری بخش معدن و صنایع معدنی با چالش کمبود ایده روبرو هستیم و داشتن ایده های نو برای...

8 آذر 1401

عکس ، رازگشایی از معمای مومیایی هایی که در مصر پیدا شدند

پژوهشگران به کشف جدیدی درباره علت مومیایی کردن اجساد در مصر باستان رسیده اند که دیدگاه رایج در خصوص چرایی انجام این فرآیند را زیر سوال می برد.

3 آذر 1401

2.5 هزار میلیارد تومان مطالبات سرمایه گذاران نیروگاه های تجدیدپذیر پرداخت شد

حواله های سوخت صرفه جویی شده در نیروگاه های تجدیدپذیر به ارزش 2.5 هزار میلیارد تومان به سرمایه گذاران این نیروگاه ها پرداخت شد.

25 آبان 1401

اردوغان یونان را با موشک های تایفون تهدید کرد

اردوغان بار دیگر یونان را با موشک های تایفون ساخت ترکیه تهدید کرد.

8 آبان 1401

صندوق ضمانت صادرات تا انتها آذر به پنجره هوشمند خدمات اتصال می گردد

معاون فناوری اطلاعات صندوق ضمانت صادرات گفت: تا سرانجام آذر تمامی خدمات الکترونیکی صندوق ضمانت صادرات به پنجره هوشمند دولت الکترونیک متصل می گردد.

3 آبان 1401
تعداد: (143)