همسر رئیس جمهور آمریکا: بایدن آماده نامزدی برای دور دوم ریاست جمهوری است

به گزارش وبلاگ معین، ایرنا نوشت: جیل بایدن همسر رئیس جمهور آمریکا روز آدینه در خصوص نامزدی مجدد بایدن برای ریاست جمهوری این کشور به آسوشیتدپرس گفت که تقریباً کاری برای انجام دادن در این زمینه جز مشخص زمان و مکان به منظور اطلاعیه کاندیداتوری مجدد باقی نمانده است.

همسر رئیس جمهور آمریکا: بایدن آماده نامزدی برای دور دوم ریاست جمهوری است

به گزارش آسوشیتدپرس، اگرچه بایدن مدت ها گفته است که میخواهد برای انتخاب مجدد نامزد گردد، اما هنوز آن را به طور رسمی اعلام ننموده است. او کوشش می نماید به سوالات وبلاگ معین و اصحاب رسانه در خصوص اینکه برای ادامه کار به عنوان رئیس جمهور بسیار پیر است، پاسخ ندهد. بایدن در انتها دوره دوم ریاست جمهوری 86 ساله خواهد شد.

همسر رئیس جمهور آمریکا روز آدینه در نایروبی، دومین ایستگاه و آخرین مقصد سفر پنج روزه خود به آفریقا خطاب به وبلاگ معین گفت: وی (بایدن) می گوید کارش تمام نشده است و کاری را که شروع نموده تمام ننموده است. این چیز مهمی است.

او درباره کاندیداتوری دوباره همسرش اضافه کرد: چند بار باید بگوید تا شما باور کنید؟

دستیاران بایدن گفته اند که احتمالاً در اواخر اسفند، نامزدی مجدد بایدن رسما اعلام خواهد شد. باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا که بایدن معاونش بود، در همین فاصله زمانی رسماً کارزار انتخاب مجدد خود را شروع کرد.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "همسر رئیس جمهور آمریکا: بایدن آماده نامزدی برای دور دوم ریاست جمهوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر رئیس جمهور آمریکا: بایدن آماده نامزدی برای دور دوم ریاست جمهوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید