ناسا مقر قدیمی مرکز پرواز فضایی مارشال را منفجر کرد

به گزارش وبلاگ معین، ناسا که به طور معمول بر پرتاب موشک ها به فضا متمرکز است، در روز شنبه بر انفجار یک مقر اداری سابق در smithereens تمرکز داشت.

ناسا مقر قدیمی مرکز پرواز فضایی مارشال را منفجر کرد

به گزارش وبلاگ معین، آژانس فضایی ناسا ساختمان 4200 را در مرکز پرواز های فضایی مارشال در هانتسویل، آلاباما، در حدود 130 مایلی شمال غربی آتلانتا تخریب کرد.

کانال یوتیوب مرکز پرواز های فضایی مارشال، این تخریب را به صورت زنده پخش کرد که طی آن چندین انفجار کنترل شده ساختمان را در عرض چند ثانیه با خاک یکسان کرد.

ساختمان 4200 مقر اداری مرکز پرواز های فضایی مارشال از سال 1963 تا 2020 بود.

پاکسازی این ساختمان قدیمی از سر راه، فضا را برای مجموعه ای از تاسیسات نو و پیشرفته باز می نماید که ناسا از آن جا ماموریت هایی را برای آینده برنامه ریزی خواهد نمود.

مرکز پرواز های فضایی مارشال ناسا در سال 1960 با وسعت 4450 هکتار تاسیس شد. این منطقه حدود 6000 نیروی کار دارد و یکی از بزرگترین مراکز میدانی آژانس فضایی ناسا است.

ناسا در خصوص مرکز فضایی مارشال در وب سایت خود می نویسد: ناسا، دولت و شرکای تجاری اش پیچیده ترین و فنی ترین مسائل پرواز های فضایی را برای نزدیک به شش دهه در این مکان حل نموده اند، که قدمت آن ها به ماموریت های پیشگامانه آپولو در دهه 1960 و 1970 بازمی گردد.

تخصص و توانایی های کارمندان مرکز فضایی مارشال برای توسعه، قدرت بخشی، و بهره برداری از موتورها، وسایل نقلیه و سیستم های فضایی که آمریکا برای انجام ماموریت های بی سابقه علمی و اکتشافی در سراسر منظومه شمسی از آن ها استفاده می گردد، بسیار اهمیت دارد.

منبع: فرارو

به "ناسا مقر قدیمی مرکز پرواز فضایی مارشال را منفجر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناسا مقر قدیمی مرکز پرواز فضایی مارشال را منفجر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید