پرونده بدون نقص اصفهان برای ثبت شبکه جهانی شهر خلاق

به گزارش وبلاگ معین، دکتر مهنام، رئیس اداره علوم اجتماعی و انسانی کمیسیون ملی یونسکو در ایران از بدون نقص بودن پرونده ثبت شهر اصفهان در شبکه جهانی شهر خلاق اطلاع داد.

پرونده بدون نقص اصفهان برای ثبت شبکه جهانی شهر خلاق

در جریان دیدار دکتر مهنام، رییس اداره علوم اجتماعی و انسانی کمیسیون ملی یونسکو در ایران با ملیکا مدیسی، مسئول شبکه شهر خلاق یونسکو در حاشیه سی وهشتمین کنفرانس عمومی یونسکو درباره پرونده ثبت شهر اصفهان در شبکه جهانی شهر خلاق یونسکو مصاحبه شد و مدیسی بیان کرد که خوشبختانه پرونده این شهر بدون نقص، اشکال شکلی و محتوایی در دست آنالیز نهایی است که نتیجه آن در تاریخ 11 دسامبر مقارن با 20 آذر پس از تأیید هیئت داوران اعلام خواهد شد. سرپرست معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در این باره گفت:

فرایند ثبت اصفهان در شبکه جهانی یونسکو از اواسط سال 1393 به همت گروه پژوهشی مطالعات گردشگری شهر این واحد و به سفارش معاونت هماهنگی امور منطقه ها و سازمان های شهرداری اصفهان شروع شد.

مهدی ژیانپور ادامه داد: برای تهیه کاربرگ این پرونده که در حوزه صنایع دستی نگاشته شده، بالغ بر 1150 نفرساعت کار مطالعاتی شده و نهایتاً این کاربرگ و ضمایم آن در اردیبهشت ماه امسال ارسال شد. منبع: ایسنا

منبع: کجارو

به "پرونده بدون نقص اصفهان برای ثبت شبکه جهانی شهر خلاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده بدون نقص اصفهان برای ثبت شبکه جهانی شهر خلاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید