بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

فقط 5 میلیون برای این مانیتور 165 هرتز گیمینگ، عکس

زومیت نوشت: شرکتی چینی از مانیتور جدیدی رونمایی کرده است که نمایشگر سریع و قیمت منطقی دارد.

6 بهمن 1402

این مینی ون از روی هواپیما ساخته شده است!، عکس

برند LEVC متعلق به گروه جیلی، آماده است تا یک مدل کاملاً نو و متفاوت را در چین رونمایی کند. LEVC L380 یک مینی ون تماما برقی است که از ایرباس A380، بزرگترین هواپیمای مسافربری دنیا، الهام گرفته است.

21 آذر 1402

آتشکده ساسانی کازرون پارکینگ خودرو شد!

خبرنگاران: آتشکده ساسانی کازرون که گفته شده در سال 1318 در لیست میراث ملی ایران ثبت شده، به پارکینگی برای خودروهای سنگین کشاورزی و سواری تبدیل شده است.

12 اسفند 1401

رویترز: ایران دو نفتکش دیگر برای ونزوئلا می سازد

خبرگزاری رویترز امروز به نقل از منابع مطلع و اسناد مربوطه نوشت که ونزوئلا قرارداد خرید دو نفتکش را با ایران منعقد خواهد نمود.

25 بهمن 1401

برترین بازی های آنلاین قدیمی که هنوز هم بازیکن فعال دارند

در دنیای بازی های ویدئویی فشار زیادی به عناوین چند نفره وارد می گردد. به علت رقابت زیاد اگر نتوانند در ابتدا خوب عمل نمایند امکان دارد که به طور کلی نابود شوند. با این حال اگر یک بازی بتواند پیروز عمل نموده و عرضه خوبی داشته باشد، یک جامعه فعال (Active Community)...

25 شهریور 1401

برای جوان تر ماندن، این 11 سبک زندگی را رعایت کنید

برای جوان تر شدن و جوان ماندن، لزومی به عمل های جراحی پلاستکی مختلف، خرید انواع لوسیون و کرم های پوست گران و انواع مختلف قرص، دارو و معجون نیست. تمام کاری که باید انجام دهید بررسی دوباره عادات روزانه و انجام چند ترفند ساده ضد پیری در زندگی روتین خود است....

17 مرداد 1401

بازسازی خانه قاجاری اسماعیل خانی در ابرکوه

میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، بازسازی خانه قاجاری اسماعیل خانی در ابرکوه صورت می گیرد.

9 مرداد 1401

چطور آبرو و اعتبار رفته کسب وکار را بازگردانیم؟

زمانی که کسب وکاری را راه اندازی می کنید، معروفیت و اعتبار کسب وکار و برند شما کاملاً پاک و عاری از هرگونه شکایت و مسئله ای است، دقیقاً مثل یک تکه ورق سفید رنگی که کاملاً تمیز است. معروفیت کسب وکارهای تازه تأسیس را می توان شبیه به برف بکری دانست که روی...

5 مرداد 1401

خواص و فواید آب ماست

آب ماست را بخوریم یا دور بریزیم؟ آب ماست چه خواصی دارد؟ مصرف آن برای چه کسانی مفید است؟ این ها سوالاتی ست که در این مقاله به تک تک آن ها پاسخ می دهیم. برای افزایش آگاهی در خصوص این محصول لبنی پر مصرف هم راه ما باشید.

28 خرداد 1401

مخازن زباله منطقه 19 در سال تازه نونوار شدند

خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 19 از جانمایی و نصب مخازن زباله نو در معابر پرتردد این منطقه با هدف حفظ سلامت شهر و شهروندان اطلاع داد.

21 خرداد 1401

برنامه ریزی برای برچیده شدن مدارس سنگی در کشور

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از برنامه ریزی برای برچیده شدن مدارس سنگی در کشور خبر داد و گفت کمترین حق یک دانش آموز در منطقه محروم این است که سقفی به عنوان کلاس درس برایش ساخته شود.

26 بهمن 1400

راهنمای کامل درمان و رفع خشکی پوست صورت و بدن

کمبود ویتامین هایی از قبیل آ, ب, ث, د می توانند بر لطافت و نرمی پوست اثر منفی بگذارند و خشکی و ترک های پوستی ایجاد کنند.رژیم غذایی کافی, متنوع و سالم با تامین کردن ویتامین ها و عناصری مانند روی و سلنیوم از خشکی پوست جلوگیری می کند.

1 آذر 1400

درخشان: پرسپولیس و سپاهان شانس های اصلی قهرمانی هستند، تیم ملی نباید خودکشی کند!

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت که این تیم به همراه سپاهان شانس های اصلی قهرمانی لیگ برتر به شمار می آیند.

28 آبان 1400

اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های عمرانی خرم آباد

فرماندار خرم آباد گفت: 50 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های عمرانی خسارت دیده از سیل 98 شهرستان خرم آباد اختصاص یافت.

27 آبان 1400

یک نوع وام مسکن افزایش می یابد؟ ، مشمولان وام 200 میلیون تومانی

به گزارش خبرنگاران، اکبر نیکزاد در مراسم امضای تفاهمنامه با صندوق کارآفرینی امید گفت: از سال 84 تا امروز بنیاد مسکن سالانه 200 هزار واحد مسکن روستایی را نوسازی نموده است.

9 آبان 1400

10 فیلم علمی، تخیلی برتر دیزنی براساس امتیاز IMDB

دیزنی بدون در نظر گرفتن فیلم های مارول یا جنگ ستارگان، در طول دهه گذشته و در ژانر علمی تخیلی، بسیار کوشش نموده است تا پیروزیت های بزرگی به دست آورد. تعداد کمی از فیلم ها از نظر اقتصادی پیروز بوده اند و تعداد زیادی هم مورد استقبال تماشاگران عادی قرار نگرفته...

23 مهر 1400

روستایی که نامش از یک زن گرفته شده است!، عکس

این روستا سابقه ای کهن دارد و آثار باستانی از جمله مسجد جامع که قدمت آن به هزار سال می رسد و قلعه باستانی به نام قلعه دختر که شواهد معماری قدمت آن را به قرن ششم تخمین می زند را در دل خود به یادگار دارد و گواه بر قدمت طولانی این روستای دیدنی است.

27 مرداد 1400

آفتابی شدن دوباره ویلموتس با نام بردن از تیم ملی فوتبال ایران!

به گزارش خبرنگاران، فوتبال ایران دل خوشی از مدیران سابق فدراسیون فوتبال و بعلاوه مارک ویلموتس مربی بلژیکی ندارد. این مربی زمانی که روی نیمکت تیم ملی ایران می نشست، با دو باخت برابر عراق و بحرین شرایط تیم کشورمان در انتخابی جام جهانی 2022 قطر و صعود به جام...

3 مرداد 1400

کمیسیون تلفیق یا کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات؟

عباس پورخصالیان* - انگیزۀ نوشتن این یادداشت را از مطالعۀ مصوبه ای در مجموعۀ مصوبات کمیسیون تلفیق بودجۀ سال 1400 که در اوایل بهمن ماه امسال (1399) منتشر شد، گرفتم؛

3 فروردین 1400

رونق گردشگری پسا کرونا با اجرای طرح های بهداشتی

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، رونق گردشگری پسا کرونا با اجرای طرح های بهداشتی صورت می گیرد.

19 اسفند 1399
تعداد: (25)