اخبار مجلس

حضور نمایندگان ایران در مهمترین رویداد بین المللی گردشگری

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارشهای منتشر شده، حضور نمایندگان ایران در مهمترین رویداد بین المللی گردشگری صورت گرفت.

25 مهر 1402

نماینده مجلس: تورم 120درصد است دولت می گوید 40درصد!

در قیمت کالای سبد خانوار، دستکاری می نمایند یا اینکه تورم 60 درصدی را 40 درصد نشان می دهند.

18 تیر 1402

کلکِ توئیتر برای بیشتر دیده شدن بعضی کاربران خاص

بر اساس گزارش های نو، توئیتر به طور مخفیانه توئیت های مربوط به حساب های 35 کاربر ویژه را نسبت به دیگران بیشتر نشان می دهد.

10 فروردین 1402

نماینده مجلس: ستاد بحرانی که نتواند بحران را پیش بینی کند خودش یک بحران است، شرایط سختی داریم و کسی جوابگو نیست، نمی گردد که ترکمنستان در اوج سرما به یک باره گاز خود را قطع کند

جلیل رحیمی دنیا آبادی در توییتی نوشت: 16000مشترک گاز در تربت جام در این سرما؛گاز ندارند و بچه و پیر زن و پیر مرد در معرض سرما قراردارندو هرچه کوشش می کنیم از قول های وزیر نفت و مدیر عامل شرکت گاز و ستاد بحران هم خانه ای گرم نشده است مردم منتظر حل بحرانند....

27 دی 1401

وزیر بهداشت: کمبود آنتی بیوتیک و سرم برطرف می گردد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا یک هفته آینده با تحویل سرم و آنتی بیوتیک به داروخانه ها کمبود این دو محصول برطرف خواهد شد.

26 مهر 1401

از تدوین شیوه نامه کمک های بلاعوض تا اصلاحیه دستورالعمل حمایت از ورزشکاران

خبرگزاری خبرنگاران-اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه امروز خود موارد مختلفی از جمله بندهای بودجه 1401 را مورد بررسی قرار دادند.

11 خرداد 1401

حقوق کارمندان در سال 1401 چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران، مبلغ حقوق کارمندان در سال 1401 چقدر است؟

29 اردیبهشت 1401

فروش بلیت اتوبوس برای واکسن نزده ها ممنوع شد

مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: شرکت های حمل و نقلی برای هیچ کس جز افرادی که واکسن زده اند یا تست پی سی آر منفی داشته باشند، بلیت اتوبوس صادر نمی نمایند.

28 اردیبهشت 1401

سرپرست قائم مقام رئیس بنیاد ملی نخبگان معرفی گردید

طی حکمی از سوی سورنا ستاری؛ رئیس بنیاد ملی نخبگان، سرپرست قائم مقام رئیس بنیاد ملی نخبگان منصوب شد.

26 فروردین 1401

برنامه ریزی برای برچیده شدن مدارس سنگی در کشور

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از برنامه ریزی برای برچیده شدن مدارس سنگی در کشور خبر داد و گفت کمترین حق یک دانش آموز در منطقه محروم این است که سقفی به عنوان کلاس درس برایش ساخته شود.

26 بهمن 1400

هشدار: ماسک های فانتزی تاثیری بر اومیکرون ندارند

کارشناسان بهداشتی با توجه به شیوع سویه اومیکرون اعلام کردند ماسک های فانتزی و پارچه ای تاثیری در پیش گیری از ابتلا به انواع سویه های ویروس کرونا از جمله اومیکرون ندارند.

13 بهمن 1400

لایحه بودجه 1401 در دولت نهایی شد

به گزارش خبرنگاران، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست خبری امروز برای کزارش عملکرد 100 روزه با بیان اینکه ما بر تعامل مجلس و دولت تاکید داریم، گفت: باید از حاشیه و مسایل تنش زا در رابطه بین دو قوا پرهیز کنیم تا دود برخی اختلافات به چشم مردم...

26 دی 1400

ابتکار: زنان حق دارند برای زحماتشان در خانه طلب دستمزد نمایند

خبرنگاران : معصومه ابتکار با بیان اینکه زنان حق دارند برای زحماتشان در خانه طلب دستمزد نمایند، گفت: نظر به نواقص قانون فعلی، لایحه اصلاح قانون اجرت المثل را برای طی تشریفات قانونی به دولت ارسال نموده ایم.

12 مرداد 1400

چرا مغازه ها دیگر به محدودیت های کرونایی تن نمی دهند؟

به نظر میٰ رسد اعمال محدودیت در فعالیت مشاغل در موج های پی در پی ویروس کرونا بدون حمایت های دولت حالا کار را به جایی رسانده که دیگر مشاغل تن به محدودیت ها ندهند و یک کارشناس امور اصناف هم ضمن تشریح شرایطی که دولت باید برای رعایت شدن محدودیت ها اجرا کند،...

31 تیر 1400

واگذاری اختیارات وزارت صمت در حوزه مرزنشینی به استانداران، آذربایجان غربی پایلوت برای آغاز این تصمیم است

وزیر صمت در شورای ساماندهی مبادلات مرزی پیرانشهر از آمادگی وزارت صمت برای واگذاری تمام اختیارات خود در حوزه مرزنشینی به استانداران اطلاع داد و گفت: آذربایجان غربی پایلوت برای آغاز و اجرای این تصمیم است.

9 تیر 1400

باشگاه پرسپولیس خواستار توضیح تفصیلی رای AFC شد

باشگاه پرسپولیس توضیح تفصیلی رای کنفدراسیون فوتبال آسیا را درخواست کرد

6 تیر 1400

آمار کرونا در ایران امروز پنجشنبه 26 فروردین 1400؛ فوت 321 بیمار کووید19 در کشور

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با شناسایی 25 هزار و 78بیمار جدید رکورد جدیدی از شناسایی روزانه بیماران کرونا ثبت شد و با فوت 321 نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید 19 در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به 65 هزار و 680 نفر رسید.

15 اردیبهشت 1400

کمیسیون تلفیق یا کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات؟

عباس پورخصالیان* - انگیزۀ نوشتن این یادداشت را از مطالعۀ مصوبه ای در مجموعۀ مصوبات کمیسیون تلفیق بودجۀ سال 1400 که در اوایل بهمن ماه امسال (1399) منتشر شد، گرفتم؛

3 فروردین 1400

عقب نشینی از اجاره پیاده روهای پایتخت

خبرنگاران : لایحه ساماندهی پیاده روه ها که منتقدانش آن را لایحه پیاده رو فروشی می نامند در صحن شورای شهر تهران فرصت بررسی پیدا نکرد .

23 بهمن 1399

نوبخت: بودجه سانتریفیوژ نیست

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر امروز دیوان محاسبات، چهار نماینده موافق و چهار نماینده مخالف در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه اظهار نظر خواهند کرد و دولت باید از منابع،...

14 بهمن 1399
تعداد: (27)