اخبار سیاسی

حضور نمایندگان ایران در مهمترین رویداد بین المللی گردشگری

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارشهای منتشر شده، حضور نمایندگان ایران در مهمترین رویداد بین المللی گردشگری صورت گرفت.

25 مهر 1402

کتاب نو مهدی غبرایی هفته آینده منتشر می گردد، مترجم موراکامی اثر نویسنده افریقایی را برگزید

تازه ترین کتاب مهدی غبرایی، مترجم پیشکسوت، مجموعه داستای با عنوان درآمدن از فصل خشک نوشته چارلز مونگوشی است که تا هفته آینده روانه به ویترین کتابفروشی ها راه خواهد یافت.

30 مرداد 1402

نماینده مجلس: تورم 120درصد است دولت می گوید 40درصد!

در قیمت کالای سبد خانوار، دستکاری می نمایند یا اینکه تورم 60 درصدی را 40 درصد نشان می دهند.

18 تیر 1402

مدیران 4 شرکت فناوری به کاخ سفید احضار شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، در دعوتنامه های این جلسه ذکر شده بود جو بایدن، رییس جمهور آمریکا انتظار دارد شرکت های مذکور قبل از ارائه محصولاتشان برای عموم مردم از ایمنی آن اطمینان حاصل نموده باشند.

13 اردیبهشت 1402

جنس چینی رونق مسکن

انتقال دوباره بازار مسکن چین به ریل رونق تورمی که اواخر سال گذشته میلادی با صدور فرمان 16ماده ای رئیس جمهور این کشور رخ داد، گروه ذی نفع این مدل سیاستگذاری را برنده ماجرا نموده و خریداران مصرفی را در گروه بازنده نشانده است. دولت چین طی دست کم یک و نیم دهه...

5 اردیبهشت 1402

کلکِ توئیتر برای بیشتر دیده شدن بعضی کاربران خاص

بر اساس گزارش های نو، توئیتر به طور مخفیانه توئیت های مربوط به حساب های 35 کاربر ویژه را نسبت به دیگران بیشتر نشان می دهد.

10 فروردین 1402

آتشکده ساسانی کازرون پارکینگ خودرو شد!

خبرنگاران: آتشکده ساسانی کازرون که گفته شده در سال 1318 در لیست میراث ملی ایران ثبت شده، به پارکینگی برای خودروهای سنگین کشاورزی و سواری تبدیل شده است.

12 اسفند 1401

نماینده مجلس: ستاد بحرانی که نتواند بحران را پیش بینی کند خودش یک بحران است، شرایط سختی داریم و کسی جوابگو نیست، نمی گردد که ترکمنستان در اوج سرما به یک باره گاز خود را قطع کند

جلیل رحیمی دنیا آبادی در توییتی نوشت: 16000مشترک گاز در تربت جام در این سرما؛گاز ندارند و بچه و پیر زن و پیر مرد در معرض سرما قراردارندو هرچه کوشش می کنیم از قول های وزیر نفت و مدیر عامل شرکت گاز و ستاد بحران هم خانه ای گرم نشده است مردم منتظر حل بحرانند....

27 دی 1401

اولین سفر بین المللی ، راهنمای برنامه ریزی برای اولین سفر خارجی

هر دقیقه و هر روز از سال، برای انجام دادن کارهایی که دلتان می خواهد انجام بدهید مناسب هستند؛ اما ممکن است همواره اینگونه احساس نکنیم و تصور کنیم که در زمان مناسبی برای انجام یک کار خاص قرار نداریم. بیشتر افراد برای انجام کارهای مختلف، منتظر زمان مناسب...

18 دی 1401

وزیر بهداشت: کمبود آنتی بیوتیک و سرم برطرف می گردد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا یک هفته آینده با تحویل سرم و آنتی بیوتیک به داروخانه ها کمبود این دو محصول برطرف خواهد شد.

26 مهر 1401

جهت ورود ایرانسل به توسعه فیبر نوری و ارائه اینترنت FTTH تسهیل شد

کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اصول حاکم بر صدور پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی یا UNSP را تصویب کرد. ایرانسل، یکی از دلایل عدم مشارکت خود در توسعه فیبر نوری و ارائه را ضعف های بزرگ در همین پروانه همگرایی شبکه ثابت و همراه عنوان نموده بود.

20 مرداد 1401

چطور آبرو و اعتبار رفته کسب وکار را بازگردانیم؟

زمانی که کسب وکاری را راه اندازی می کنید، معروفیت و اعتبار کسب وکار و برند شما کاملاً پاک و عاری از هرگونه شکایت و مسئله ای است، دقیقاً مثل یک تکه ورق سفید رنگی که کاملاً تمیز است. معروفیت کسب وکارهای تازه تأسیس را می توان شبیه به برف بکری دانست که روی...

5 مرداد 1401

تأکید امیرعبداللهیان بر وجود اقتصاد مکمل بین ایران و هند

وزیر امور خارجه با تأکید بر سرمایه های ارزشمند تاریخی و فرهنگی بین دو کشور، وجود اقتصاد مکمل ایران و هند را از دلایل دیگری برشمرد که می تواند به تقویت مناسبات و ارتقای آن یاری کند.

25 تیر 1401

وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی استان البرز شد

خبرنگاران/البرز به گزارش خبرنگاران ، در مراسمی که امروز چهارشنبه چهارم اسفندماه 1400 با حضور محمد نصیری معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در سالن جلسات بهزیستی استان البرز برگزار گردید، وجیهه محمدی فلاح به عنوان سرپرست بهزیستی استان البرز...

12 تیر 1401

لیست و قیمت خودروهایی که سال 2022 وارد بازار می شوند

لیست و قیمت خودروهایی که سال 2022 وارد بازار می شوند را در این گزارش بخوانید.

5 تیر 1401

صادرات هندوانه در شرایط آبی فعلی چه توجیهی دارد؟

اخیرا خبری مبنی بر صادرات روزانه بیش از 700 کانتینر هندوانه از ایران به ترکیه منتشر شد؛ خبری که با واکنش های متعددی روبرو بود، چراکه ایران در شرایط بحران آب واقع شده است و صادرات هندوانه درواقع صادرات آب به شمار میرود.

27 خرداد 1401

آنالیز طرح حمایت از کاربران فضای مجازی ادامه می یابد

رضا تقی پور انوری در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: آنالیز طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی در کمیسیون مشترک این طرح ادامه می یابد و مطابق معمول، جلسات پیگیری این طرح در کمیسیون برگزار خواهد شد.

25 خرداد 1401

افزایش شهریه مدارس غیردولتی پس از حضوری شدن کلاس ها

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: آکادمی ها و مراکز غیردولتی از جمله کلاس های کنکور، کلاس های تقویتی و آکادمی های زبان هم مانند مدارس غیردولتی، موظف به تداوم آموزش حضوری هستند.

16 خرداد 1401

از تدوین شیوه نامه کمک های بلاعوض تا اصلاحیه دستورالعمل حمایت از ورزشکاران

خبرگزاری خبرنگاران-اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه امروز خود موارد مختلفی از جمله بندهای بودجه 1401 را مورد بررسی قرار دادند.

11 خرداد 1401

بودجه 6000 میلیاردی دولت برای خسارت دیدگان بخش کشاورزی

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی ایران در بازدید از باغات پسته خسارت دیده رفسنجان ناشی از سرمازدگی اخیر، بودجه ای که دولت در ارتباط با بیمه کشاورزی در قانون بودجه سال 1401 در نظر گرفته را حدود 6 هزار میلیارد تومان اعلام نمود.

11 خرداد 1401
تعداد: (182)