فرآیند جدید صدور و تمدید کارت بازرگانی

به گزارش وبلاگ معین، محمد عباسی بیان کرد: ثبت درخواست صدور یا تمدید کارت بازرگانی توسط متقاضیان در سامانه جامع تجارت به عنوان سامانه یکپارچه تجارت صورت می گیرد.

فرآیند جدید صدور و تمدید کارت بازرگانی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان، با اعلام خبر فوق اضافه نمود: به استناد قوانین و مقررات و اسناد بالادستی از جمله ماده 3 قانون مقررات صادرات و واردات، بند (ت)، ماده 6، ماده 3 آئین نامه اجرایی و مواد 5 و 6 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، فرآیند جدید صدور کارت بازرگانی تغییر یافت.

وی اضافه نمود: در گام نخست متقاضیان ثبت درخواست صدور یا تمدید کارت بازرگانی خود را در سامانه جامع تجارت به عنوان سامانه یکپارچه تجارت انجام می دهند.

عباسی گفت: درخواست صدور یا تمدید کارت بازرگانی بر اساس استعلام از مراجع ذی ربط توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سامانه مربوطه آنالیز و تأیید می گردد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان توضیح داد: پس از آن نتایج استعلام اجرا شده از درخواست متقاضیان به سامانه اتاق بازرگانی به صورت سیستمی ارسال می گردد.

وی اضافه نمود: با توجه به شرایط کنونی، تجار و بازرگانان و تمامی متقاضیان صدور و تمدید کارت بازرگانی از مراجعه حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس خودداری کرده و جهت ثبت نام و تمدید می توانند به نشانی www.ntsw.ir مراجعه کنند.

منبع: مهر

منبع: تجارت نیوز

به "فرآیند جدید صدور و تمدید کارت بازرگانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرآیند جدید صدور و تمدید کارت بازرگانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید