فقط 5 میلیون برای این مانیتور 165 هرتز گیمینگ، عکس

به گزارش وبلاگ معین، زومیت نوشت: شرکتی چینی از مانیتور جدیدی رونمایی کرده است که نمایشگر سریع و قیمت منطقی دارد.

فقط 5 میلیون برای این مانیتور 165 هرتز گیمینگ، عکس

شرکت Huntkey از مانیتور گیمینگ G2732 با میزان 27 اینچ در چین رونمایی کرد. مانیتور نو هانتکی نمایشگر با کیفیت و طراحی مجذوب کننده را با قیمتی مناسب ارائه می کند. مانیتور G2732، نمایشگر IPS LCD، وضوح Full HD (معادل 1920 در 1080 پیکسل) و نرخ نوسازی 165 هرتز دارد. این مانیتور همچنین دارای نرخ پاسخ دهی یک میلی ثانیه است که حداقل میزان تاری و تأخیر در حرکت را تضمین می کند.

مانیتور نو هانتکی 112 درصد فضای رنگی sRGB و 96 درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد که آن را برای کارهایی مانند ویرایش عکس و طراحی گرافیکی و بازی کردن به گزینه ای مناسب تبدیل می کند.

G2732 به فناوری HDR و FreeSync مجهز است. HDR گستره دینامیکی نمایشگر را برای دید بهتر در محیط های تاریک یا روشن افزایش می دهد، در حالی که FreeSync نرخ نوسازی نمایشگر را با کارت گرافیک AMD کامپیوتر هماهنگ می کند تا تجربه بازی روان تر باشد.

مانیتور هانتکی را می توان روی دیوار نصب کرد. این محصول همچنین دارای پایه جداشونده است که امکان سازگاری آسان با نیازهای مختلف کاربر را فراهم می کند. این مانیتور 4.1 کیلوگرم وزن دارد و شامل پورت های USB و HDMI و دیسپلی پورت می شود. افزون براین، از فیلتر نور آبی و فناوری ضد فلیکر برای کاهش فشار به چشم استفاده می کند.

قیمت مانیتور نو هانتکی 679 یوان (95 دلار) اعلام شده است. G2732 با توجه به مشخصات و قیمت مناسبی که دارد می تواند در دسته بهترین مانیتورهای گیمینگ در بازار چین قرار بگیرد.

227323

منبع: خبرآنلاین

به "فقط 5 میلیون برای این مانیتور 165 هرتز گیمینگ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط 5 میلیون برای این مانیتور 165 هرتز گیمینگ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید