همه چیز درباره تزریق چربی به سینه

به گزارش وبلاگ معین، یکی از راه های کم خطر و البته موثر برای فرم دهی و بهبود سایز سینه ها، تزریق چربی است. به طور کلی تزریق چربی که به آن پیوند چربی نیز گفته می گردد، یک عمل جراحی است که در آن، چربی از نقاط مختلف بدن به دیگر اندام ها تزریق می گردد و هدف آن جوان سازی و حجم دهی اندامی است که چربی در آنجا تزریق می گردد. بعلاوه جالب است بدانید که تزریق چربی از دهه 1990 به عنوان یک جراحی کم خطر و موثر در جهت حجم دهی و فرمدهی سینه، صورت، باسن و پاها مورد استفاده قرار گرفته است. امروزه از این جراحی علاوه بر حجم دهی بدن، برای ترمیم و بهبود اسکار ها و جای زخم نیز استفاده می گردد. علاوه بر این، طبق تحقیقات اجرا شده، تزریق چربی می تواند تاثیر مثبتی در جهت بهبود آسیب های وارد شده به پستان طی فرآیند پرتودرمانی داشته باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به آنالیز مزایای تزریق چربی به سینه بپردازیم.

همه چیز درباره تزریق چربی به سینه

تزریق چربی به سینه

اگر می خواهید سایز سینه های خود را افزایش دهید و همچنان شرایط پوست و شکل سینه هایتان به شکل مطلوبی باقی بمانند، تزریق چربی سینه می تواند یکی از مناسب ترین روش های جراحی برای شما باشد. همانطور که گفته شد، در این روش پزشک متخصص از سایر نقاط بدن چربی را برداشته و بعد از انجام اقداماتی تخصصی، آن را آماده تزریق در ناحیه سینه می نماید. توجه داشته باشید که این روش در مواردی که فرد چربی هایی اضافی در نواحی دیگر بدن خود داشته باشد، قابل انجام است و در صورتی که پوست ناحیه سینه شرایط مطلوبی نداشته باشد، سینه بسیار افتاده باشد و یا فرد متقاضی حجم دهی بالایی باشد، پیوند چربی به سینه راه مناسبی نخواهد بود.

در این راستا نقاطی از بدن که می توانند از آن ها چربی برداشت نمایند، عبارتند از شکم، پهلو ها، ران ها، بازو ها و … . در بسیاری از مواقع، به علت وجود چربی بیشتر در نواحی شکم و پهلو ها، از این اندام ها چربی برداشته و تخلیه می گردد.

بزرگ کردن سینه با چربی بهتر است یا پروتز؟

این سوال، یکی از متداول ترین سوالات برای بسیاری از زنانی است که قصد فردمدهی سینه را دارند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هر دو روش به یک مقدار در بهبود زیبایی ظاهری و جسمی تاثیر گذار هستند و با توجه به شرایط هر فرد، برترین روش انتخاب می گردد. در تزریق چربی به سینه، به علت استفاده از بافت بدن خود فرد در تزریق، احتمال بروز مسائل و عارضه های بعد از عمل بسیار کاهش پیدا می نماید. در مقابل، زنانی که به علت نبود چربی اضافه در بدنشان از پروتز سینه استفاده می نمایند، در صورت استفاده از پروتز هایی با کیفیت بالا و مراجعه به پزشکان ماهر، هیچ مسئله ای برایشان رخ نمی دهد.

قبل از تزریق چربی باید چه مواردی را رعایت کنیم؟

  • حتما چند روز قبل از جراحی، به اندازه کافی آب و نوشیدنی مصرف کنید. مصرف به مقدار آب و مایعات با هیدراته کردن بدنتان، باعث می گردد دوران نقاهت را راحت تر سپری کنید.
  • به یاد داشته باشید قبل از تزریق چربی، از مصرف هرگونه آرامبخش و داروهایی نظیر آسپرین، ژلوفن، ویتامین ها، ایبوپورفن و… پرهیز کنید.
  • قبل از تزریق، دخانیات مصرف نکنید. توجه داشته باشید که استعمال دخانیات فرایند ترمیم زخم ها را کاهش می دهد.

مراقبت های بعد از تزریق چربی

  • بعد از تزریق چربی، با تشخیص پزشک معالج، مدت کوتاهی باید در کلینیک تحت نظر بمانید تا پس از اطمینان از سلامتی تان به خانه بازگردید.
  • معمولا آغاز به فعالیت های روزمره به نوع درمان وابسته است و به طور معمول شامل 7 تا 10 روز استراحت پس از جلسه درمانی می گردد.

ماندگاری تزریق چربی به سینه

عوامل بسیار زیادی در ماندگاری تزریق چربی تاثیر گذارند که یکی از مهم ترین آن ها، مهارت جراح است. شما می توانید در مجموعه زیبایی مهزیار جلسه تزریق خود را بسیار موثر، ایمن و ماندگار پشت سر بگذارید. بعلاوه توجه داشته باشید که مقدار ماندگاری تزریق چربی تقریبا دائمی است اما به هر حال با افزایش سن تا حدی تحلیل می رود.

مناسب ترین مقدار تزریق چربی به سینه چقدر است؟

به طور کلی مقدار تزریق چربی به سینه با توجه به شرایط هر شخص فرق دارد، توجه داشته باشید که برای تزریق چربی، وجود اندازه اندکی از آن در بدن افراد لازم است. به طور کلی در تزریق چربی و حجم دهی بخش های مختلف بدن؛ به 30 تا 500 سی سی چربی احتیاج است.

عوارض تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی یکی از انوع بسیار کم خطر و ایمن جراحی محسوب می گردد که در جهت بهبود و جوان سازی پوست و بعلاوه حجم دهی نقاط مختلف بدن استفاده می گردد. به طور کلی عوارض جانبی بسیار حاد در این جراحی بسیار نادر است و تا به امروز در بیماران مجموعه زیبایی مهزیار به ندرت مشاهده شده است. از عوارض طبیعی پس از جراحی نیز می توان به ورم، قرمزی و کبودی اشاره نمود که طبیعی بوده و پس از گذشت حدودا 2 هفته بهبود می یابند.

انتخاب برترین کلینیک برای تزریق چربی سینه

یکی از مهم ترین موارد در تزریق چربی سینه، انتخاب برترین پزشک متخصص و جراح پلاستیک است. توجه داشته باشید که تزریق چربی، احتیاجمند تجهیزات مناسب و پزشک ماهر در این مورد است. به همین منظور انتخاب یک کلینیک مجهز و ارائه دهنده خدمات پیوند چربی، از مهم ترین موارد است.

مجموعه زیبایی مهزیار https://mahziarclinic.com با ارائه برترین خدمات و تجهیزات، انتخابی مطمئن برای شما محسوب می گردد، می توانید ضمن دریافت مشاوره از متخصصان و جراحان مجموعه زیبایی مهزیار، از خدمات و تجربه آن ها همراه با پروتکل های استاندارد تزریق چربی بهره مند شوید.

منبع: فوت و فن

به "همه چیز درباره تزریق چربی به سینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره تزریق چربی به سینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید