ورزش

بازگشت قهرمان دوچرخه سواری پس از خداحافظی پر ماجرا

چند وقت پیش به علت نبود امکانات از دنیای حرفه ای خداحافظی کردم و اکنون دوباره قصد دارم به دوچرخه سواری برگردم.

27 خرداد 1402

مرگ تلخ طرفدار پرسپولیس روی سکو های استادیوم آزادی

یکی از هیجان انگیزترین دربی های چند فصل اخیر روز گذشته در آزادی بین دو تیم پرسپولیس و استقلال برگزار گردید و در نهایت این شاگردان یحیی گل محمدی بودند که عنوان قهرمانی جام حذفی را نیز به نام خود کردند. دیداری که با گل مهدی ترابی می رفت تا در همان 90 دقیقه...

15 خرداد 1402

شروع مکالمه ای که ربط چندانی به شما ندارد

در بخش های قبلی در خصوص اجازه گرفتن برای آغاز مکالمه در موقعیت های مختلف، مثل وقتی که جایگاه بالاتری دارید یا وقتی می خواهید با همکار هم رده خودتان تبادل نظر کنید شرح دادیم.

2 خرداد 1402

واکنش فرمانده نیروی دریایی درباره شرایط ملوان

فرمانده نیروی دریایی ارتش به حمایت از ملوان واکنش نشان داد.

11 اردیبهشت 1402

ساپینتو مهاجم استقلال را خط زد ، قلم قرمز روی نام 4 بازیکن آبی برای دربی

سرمربی پرتغالی استقلال نام 4 بازیکن را از فهرست ملاقات برابر پرسپولیس خط زد.

2 اردیبهشت 1402

ضربه کاری ستاره گرانقیمت یحیی به پرسپولیس

خاتمه رأفت بازی پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی را یکی از مهم ترین ملاقاتهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فصل جاری دانست. او با اشاره به اهمیت نتیجه این ملاقات برای تداوم حضور پرسپولیس در کورس قهرمانی گفت: فکر می کنم یکی از مجذوب کننده ترین جدول های لیگ برتر...

17 فروردین 1402

کلکِ توئیتر برای بیشتر دیده شدن بعضی کاربران خاص

بر اساس گزارش های نو، توئیتر به طور مخفیانه توئیت های مربوط به حساب های 35 کاربر ویژه را نسبت به دیگران بیشتر نشان می دهد.

10 فروردین 1402

پاسخ عجیب و غیرمنتظره پپ گواردیولا به سوالی درباره ارلینگ هالند

منچسترسیتی در یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس مقابل برنلی نهاده شد و با ارائه یک بازی برتر پیروز شد حریفش را 6-0 شکست دهد.

28 اسفند 1401

آرامشی از جنس زیباترین دریاچه های استان مین

مین، شرقی ترین استان آمریکا و بعلاوه کم جمعیت ترین استان در کشور است. مین با وجود اقیانوس اطلس در شمال و شرق، کوه های آپالاچی در سراسر شمال غرب خود، استانی بسیار متنوع است. جزیره Machias Seal ،North Rock و Old Sow که بزرگترین گرداب جزر و مدی غرب است، در مین واقع شده...

22 دی 1401

روش های داشتن صورتی استخوانی و رهایی از ترس عمل جراحی

شاید تنها راهی که برای استخوانی کردن صورت به فکر شما می رسد، عمل جراحی است. اما این طور نیست. راهکار های ساده تری برای داشتن صورتی استخوانی و زیبا بدون عمل جراحی وجود دارند که می توانید برای لاغر و استخوانی کردن صورت خود از آن ها بهره ببرید. ورزش، تغذیه...

19 دی 1401

اولین سفر بین المللی ، راهنمای برنامه ریزی برای اولین سفر خارجی

هر دقیقه و هر روز از سال، برای انجام دادن کارهایی که دلتان می خواهد انجام بدهید مناسب هستند؛ اما ممکن است همواره اینگونه احساس نکنیم و تصور کنیم که در زمان مناسبی برای انجام یک کار خاص قرار نداریم. بیشتر افراد برای انجام کارهای مختلف، منتظر زمان مناسب...

18 دی 1401

کدام مکمل ها به درمان نارسایی قلبی یاری می نمایند و کدامشان خطرناک هستند؟

گرایشی در بیماران دچار نارسایی قلبی به استفاده از درمان های جایگزین از جمله داروهای گیاهی و مکمل ها به وجود آمده است، گرچه بعضی از این درمان های جایگزین اثرات سودمندی دارند، اما بعضی دیگر ممکن است پیامدهای وخیمی هم داشته باشند.

3 دی 1401

خشم سرمربی پرتغال و کوبیدن مشت به میز ، بعد از سرود ملی همه چیز برای رونالدو تغییر کرد ، این بازیکنان جایی در تیم من ندارند

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال در آستانه بازی با مراکش در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر، به شایعات پیرامون برنده پنج توپ طلا واکنش نشان داد.

18 آذر 1401

اقدام بی نظیر سرمربی برزیل در جام جهانی قطر

سرمربی تیم ملی برزیل اقدام جالب توجهی را در ارتباط را بازیکنانش صورت داد.

15 آذر 1401

پست اینستاگرامی کارلوس کی روش خطاب به بازیکنانش

سرمربی تیم ملی فوتبال در پست اینستاگرامی خطاب به بازیکنانش مطالبی را نوشت.

12 آذر 1401

خوراکی هایی که چربی های دور شکم را سه سوته آب می نمایند ، برای لاغری چی بخوریم

لاغری شکم از دغدغه های بسیاری از افراد با مشکل چاقی و چربی بالا است، همان طور که می دانید برای این افراد چربی سوزی، ورزش کردن و کم کردن غذا تا چه مقدار می تواند سخت باشد.

8 آذر 1401

بازگشت بیرانوند به تمرین تیم ملی با محافظ صورت

تمرین تیم ملی فوتبال ایران در فاصله یک روز تا بازی با ولز از ساعت 11:30 در کمپ تیم های ملی برگزار گردید و علیرضا بیرانوند بعد از سه روز غیبت در این تمرین حضور داشت.

3 آذر 1401

نصرتی: به صعود تیم ملی فوتبال در جام جهانی خوش بین هستم

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: با توجه به شرایط حریفانمان در جام جهانی به صعود از گروهمان خوش بین هستم.

19 آبان 1401

تساوی خانگی تیم فوتبال خیبر خرم آباد مقابل چادرملو اردکان

تیم خیبر خرم آباد عصر چهارشنبه در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در استادیوم خانگی خود مقابل چادرملو اردکان متوقف شد.

21 مهر 1401

تمرین کیک دانکی چیست، چه فوایدی دارد و چگونه باید آن را انجام دهید؟

تمرین کیک دانکی یک تمرین ورزشی ساده است که از لگد زدن چهارپایانی مانند اسب و الاغ الهام گرفته است. این تمرین ساده شامل حرکت دادن پاها برای تقویت ماهیچه های باسن و همسترینگ می گردد و انتخاب مناسبی برای تقویت پایین تنه به شمار می رود.

4 مهر 1401
تعداد: (195)